همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی 2 بر یک مقابل کره‌جنوبی به جمع 8 تیم یک چهارم‌ نهایی صعود کرد

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین بازی یک هشتم نهایی جام جهانی آفریقای جنوبی، تیم ملی کره جنوبی  در ورزشگاه نلسون ماندلا [آشنایی با ورزشگاه‌های جام جهانی 2010] در شهر ساحلی پورت الیزابت به مصاف اروگوئه رفت.[آشنایی با 32 تیم جام جهانی]

این بازی که در نیمه دوم زیر باران شدید ادامه می یافت در نخسین دقایق شاهد فراز و نشیب‌های فراوان بود و کره‌ای‌ها می‌توانستند در دقیقه 5 توسط چویونگ پارک به گل برسند که تیر دروازه مانع آن شد. اما 3 دقیقه بعد آبی‌پوشان اروگوئه روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان کره توسط سوارز به گل نخست رسیدند.

پس از این گل کره بر شدت حملات خود افزود. این تیم که 53 درصد زمان بازی توپ را در اختیار داشت، با ارائه بازی سرعتی برای باز کردن دروازه حریف تلاش کرد که موفق نشد.

در نیمه دوم در شرایطی که بارش شدید باران وجود داشت، کره توانست با تلاش بسیار و در ادامه بازی سرعتی خویش در دقیقه 68 توسط جون چونگ‌لی بازی را به تساوی بکشاند و باعث امیدواری دوستدارانش شود.

در دقیقه 83 سوارز‌، یکبار دیگر با فراری زیبا توانست گل دوم خود و اروگوئه را به ثمر رساند تا تیمش را به برتری رسانده و پیروز میدان کند.

اروگوئه با این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد؛ اما شاگردان هو جونگ مو [آشنایی با 32 مربی جام‌جهانی 2010] مجبور شد با جام وداع کرده و به خانه بازگردد.

کد خبر 110424

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز