چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به یکی از مصوبات جلسه این شورا گفت:

به‌ دلیل تأخیر هیأت امنای دانشگاه آزاد در تشکیل جلسه و پیشنهاد رئیس جدید به شورا، تا اوایل هفته آینده به دانشگاه آزاد فرصت داده شد تا تشکیل‌جلسه بدهد و رئیس جدید را معرفی کند.

منصور کبگانیان در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به دستور اخیر رئیس قوه قضاییه درخصوص دانشگاه آزاد اظهار داشت: حکم دادگاه مبنی بر متوقف کردن اجرای اساسنامه دانشگاه آزاد به‌دلیل اینکه خلاف شرع بود از سوی رئیس قوه قضاییه متوقف شد.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به این موضوع و همچنین مصوبه مجلس درباره لغو اساسنامه که خلاف شرع است، اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که مجلس باید رأی خود را پس بگیرد.

وی با بیان اینکه شورا با مصوبه خلاف شرع مجلس مخالف است، افزود: برای اینکه ‌شأن مجلس حفظ شود، انتظار داریم مجلس نسبت به باز پس‌گیری مصوبه‌خود اقدام کند.

در همین زمینه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد هفته آینده با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تصمیم‌گیری درباره ریاست این دانشگاه برگزار خواهد شد. محمدرضا مخبر دزفولی از مجلس خواست نماینده‌ای را برای عضویت در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند که به جایگاه حقوقی این شورا اعتقاد داشته باشد.

کد خبر 110319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز