همشهری‌آنلاین: تیم والیبال پیکان در نخستین بازی خود در بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به پیروزی رسید

به گزارش واحد مرکزی خبر، این رقابت‌ها از امروز با حضور 11 تیم در ژن جیانگ چین آغاز شد و تیم پیکان در اولین بازی خود در گروه دوم برابر نماینده تایلند با حساب 3 - 0 صاحب پیروزی شد.

مدافع عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نتایج 25 - 21 ، 25 - 23 و 27 - 25 برابر نماینده تایلند پیروزی شد.

تیم پیکان قرار بود فردا در مصاف با نماینده بحرین به میدان برود که این مسابقه بدلیل حضور نیافتن تیم بحرین برگزار نمی‌شود و پیکانی‌ها فردا استراحت می‌کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم پیکان روز 17 خرداد با نماینده ازبکستان، 18 خرداد با قطر و 19 خرداد با نماینده میانمار دیدار خواهد کرد.

از هر گروه 4 تیم به دور یکچهارم پایانی صعود می‌کنند که با احتساب پیروزی امروز تیم پیکان عملا به دور یک‌چهارم راه یافته است.

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا یکشنبه 23 خرداد با معرفی قهرمان مسابقات به پایان می‌رسد و تیم نخست رقابت‌ها به عنوان نماینده آسیا راهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان خواهد شد.

رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 14 تا 21 دسامبر در دوحه قطر برگزار می‌شود.

گفتنی است از جمع بازیکنان تیم پیکان، حمزه زرینی ملی پوش این تیم که از سفر به چین باز مانده بود فردا راهی این کشور خواهد شد.

کد خبر 108955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز