سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

مقاومت سپاسی سومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول کشور لقب گرفت

بعد از مسجل‌شدن سقوط ابومسلم و استقلال اهواز، در هفته آخر لیگ برتر مقاومت سپاسی مقابل راه آهن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت و به این ترتیب، فصل بعد نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند.

مسابقه راه آهن و مقاومت حساس‌ترین مسابقه هفته سی‌و‌چهارم بود. 2تیم خطر سقوط را احساس می‌کردند و البته مقاومت وضعیت خوبی نسبت به راه آهن وپاس نداشت؛ به‌‌طوری که پیش از شروع هفته آخر لیگ نیز  پیش‌بینی‌های اهالی فوتبال حکم به سقوط مقاومت می‌داد.

دیروز تساوی یک - یک پاس مقابل تراکتورسازی  باعث ماندگاری این تیم در لیگ برتر شد زیرا با برگزاری 3مسابقه اول این هفته راه آهن  وپاس 38 امتیازی شدند و به این ترتیب، مقاومت  37امتیازی  در رده شانزدهم جدول باقی ماند. این موضوع  سبب ناراحتی سرمربی تیم ملی امید شد.

غلامحسین پیروانی روز گذشته با حضور در ورزشگاه راه‌آهن این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. او که از نخستین دوره لیگ برتر با این تیم در لیگ برتر حضور داشت، در دوره‌های گذشته این تیم را در لیگ نگه داشته بود. به همین دلیل، در دقایقی که مقاومت جلوی راه آهن بازی سرد و کسل کننده‌ای را ارائه می‌داد، پیروانی بیشتر از هر زمان دیگر ناراحت به‌نظر می‌رسید.

پیروانی بعد از این بازی گفت: «حیف شد که این تیم سازنده سقوط کرد. از این موضوع بسیار ناراحتم اما فکر می‌کنم مسئولان مقاومت علاقه‌ای به تیم‌داری نداشته باشند.» به غیراز سرمربی تیم امید، نفراتی چون بیوتر، استیلی، امیرحسین پیروانی، عزیز جعفری، رضا رجبی و بهنام ابوالقاسم‌پور هم در ورزشگاه راه آهن حضور داشتند؛

درحالی‌که باشگاه مقاومت حدود 500 هوادار در این مسابقه داشت و البته تعداد تماشاگران راه آهن هم کم نبود؛ تیمی که در این بازی مجبور شد به‌دلیل آسیب دیدگی بازیکنانش 2تعویض اجباری داشته باشد که مسعود همامی،دروازه‌بان  این تیم یکی از بازیکنان تعویضی بود. با همه اینها، راه‌آهن وپاس در لیگ ماندگار شدند.

نتایج بازی ‌های28اردیبهشت:

صبای قم 2- سایپا 2
پاس یک- تراکتورسازی یک
راه آهن صفر- مقاومت صفر

کد خبر 107695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز