شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: عابدزاده که پیش‌تر گفته بود در بازی استیل آذین مقابل پرسپولیس در روی نیمکت اسیتل نمی‌نشیند، حرف خود را پس گرفت و مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیم‌اش خواهد نشست

به گزارش ایسنا، مربی و دروازه‌بان سابق پرسپولیس و مربی کنونی تیم فوتبال استیل‌آذین با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در گفت و گو با سایت هیات فوتبال استان تهران گفت: قصد داشتم در بازی فردا(یکشنبه 12 اردیبهشت) مقابل پرسپولیس روی نیمکت استیل‌آذین ننشینم، اما آنچه در چند روز اخیر رخ داد باعث شد تصمیم خود را عوض کرده و از هم‌اکنون می‌گویم که فردا در کنار افشین پیروانی و رضا شاهرودی روی نیمکت استیل‌آذین خواهم نشست.

احمدرضا عابدزاده در ادامه افزود: متاسفانه برخی از افرادی که ورزشی نیستند، در ورزش حضور پیدا کرده و با اعمال مدیریت غلط باعث فراری دادن بسیاری از چهره‌های قدیمی و زحمت‌کش پرسپولیس شده‌اند.

وی ادامه داد: مهم این است که من در دل و قلب هواداران فوتبال و علاقمندان به پرسپولیس جا داشته باشم که الحمدالله دارم. از همین‌جا نیز اعلام می‌کنم که با علی دایی مشکلی نداشته و ندارم و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم باید گفت؛ وی هیچ‌گونه دستی در این جریان ندارد و سرپرست باشگاه پرسپولیس پشت همه این خطوط و جنجال‌های قرار دارد.

عابدزاده خاطر نشان کرد: مدارکی دارم که به زودی منتشر خواهم کرد. حتی در تمامی جلسات و گفت‌وگوها صدای برخی دیگر از دوستان راضبط کرده‌ام که درخفا چه می‌کنند و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و میلیون‌ها هوادار فوتبال با تغییر به گونه‌ای دیگرظاهر می شوند.

مربی سابق پرسپولیس گفت: این باشگاه خانه من بوده و هست و خواهد بود و شک نکنید روزی به این باشگاه باز خواهم گشت؛ اما با توجه به حوادثی که در چند روز گذشته برایم ایجاد کردند با سند و مدارک دست بسیاری از افراد را رو خواهم کرد تا حداقل مردم بدانند که در این باشگاه چه گذشته است.

وی درمورد حضور نیروی انتظامی و کشیده شدن پایش به کلانتری گفت: متاسفانه در زمانی‌که مشغول فیزیوتراپی بودم، یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس با به کار بردن الفاظ ناشایست و حرکاتی به دور از شئونات اخلاقی به گونه‌ای برخورد کرد که مجبور شدم نسبت به وی واکنش نشان داده که در نهایت این جریان به برخورد متقابل تبدیل شد. در حال حاضر من شاکی بوده و پیگیر ماجرا خواهم بود.

وی با اشاره به رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: تصور من این است که علی سعیدلو اطلاعات کامل و جامعی از سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس ندارد. چرا که در غیر این صورت امروز کسان دیگری در این باشگاه حضور داشتند و خیلی از مسائل کنونی نیز به وجود نمی‌آمد.

عابدزاده در پایان خاطر نشان کرد: از باشگاه پرسپولیس طلب کارم؛ اما برای آنکه محکوم به ایجاد جنجال قبل از دیدار فینال جام حذفی نشوم، فعلا سکوت پیشه می‌کنم. سعیدلو قول داده تمام مطالبات من را پرداخت کند تا مشکلی از این بابت نداشته باشم.

 احمدرضا عابدزاده،شنبه بعد از ظهر پیش با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد رسمی خود را با باشگاه استیل‌آذین به ثبت رساند پیش از این نیز افشین پیروانی و رضا شاهرودی با حضور در این هیات طی روز های گذشته قراردادخود را با استیل اذین به ثبت رسانده‌ا‌ند.

کد خبر 106349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز