همشهری آنلاین: تیم بانک کشاورزی نایب قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آسیا ـ اقیانوسیه شد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال ساحلی بانک کشاورزی که به نمایندگی از ایران در مسابقه‌های آسیا ـ اقیانوسیه در جزیره باتام اندونزی شرکت کرده است، روز شنبه (4 اردیبهشت) در دیدار پایانی در مقابل تیم اندونزی یک قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

این مسابقه‌ها که با حضور 22 تیم از 11 کشور آسیایی از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در جزیره باتام اندونزی آغاز شده بود عصر وز شنبه با قهرمانی تیم والیبال ساحلی اندونزی یک به پایان رسید.

تیم اندونزی یک هفته گذشته در مسابقه نهایی رقابت‌های آسیایی در سان‌خولا در تایلند مغلوب تیم دانشگاه آزاد اسلامی شده بود و به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

دیدار پایانی این مسابقه‌ها که در زیر بارش شدید باران برگزار شد، بیش از 150 هزار تماشاچی داشت. در این مسابقه تیم بانک کشاورزی در ست اول 21 ـ 14 به پیروزی رسید و در ست دوم پس از 15 دقیقه وقفه به علت بارش شدید باران، تیم اندونزی که به شدت از سوی تماشاچیان خود مورد تشویق قرار گرفته بود با نتیجه 21 ـ 8 و در ست سوم نیز با نتیجه 15 ـ 11 حریف خود را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

پیش از این دیدار مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های نیوزیلند دو  و مالزی یک برگزار شد که تیم نیوزیلند دو با پیروزی دو بر صفر در برابر مالزی یک مقام سومی این مسابقه‌ها را کسب کرد و مالزی یک چهارم شد.

کد خبر 105873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز