جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

سر آلکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان بایرن را متهم کرد که با رفتارشان موجب اخراج رافائل شده‌اند.

در بازی برگشت 2تیم در اولدترافورد، منچستر توانست در41 دقیقه شکست 2 بر یک بازی رفت را با زدن 3 گل جبران کند و بایرن قبل از پایان نیمه اول تنها یکی از گل‌ها را جبران کرد.

لحظه سرنوشت ساز بازی اما در دقیقه 50 اتفاق افتاد که رافائل به‌دلیل خطا روی ریبری کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. پس از آن بایرن بازی را کاملا در اختیار گرفت و به کمک گل استثنایی روبن در دقیقه 74 به نیمه نهایی صعود کرد.

فرگوسن پس از بازی گفت:« این بازیکن جوان کمی بی‌تجربگی کرد، ولی آنها بودند که باعث اخراجش شدند.همه آنها به سمت داور دویدند؛ یک رفتار ویژه آلمانی ها.» فرگوسن اضافه کرد که این اخراج سرنوشت بازی را تغییر داد.

رونی هم بر خلاف تصور در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفت، ولی موفق به گلزنی نشد و دقایقی پس از اخراج رافائل، جایش را به جان اوشی مدافع داد. ریسک فرگوسن درباره بهترین گلزن تیمش موجب شد تا رونی، بازی فردا مقابل بلکبرن را از دست بدهد ولی به بازی بعدی مقابل منچسترسیتی می‌رسد.

با حذف یونایتد و آرسنال، برای نخستین بار در چند سال اخیر هیچ تیم انگلیسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارد. بایرن در نیمه نهایی با لیون روبه‌رو می‌شود که با وجود شکست یک بر صفر مقابل بوردو، صعود کرد. 

بازی‌های مهم21 فروردین اروپا

جام حذفی انگلیس: آستون ویلا -    چلسی
   لا لیگا:رئال مادرید - بارسلونا
  سری آ: فیورنتینا - اینتر

 بوندس لیگا: هانوفر - شالکه
 بایرلورکوزن - بایرن مونیخ
لیگ فرانسه: پاری‌سن‌ژرمن - بوردو

کد خبر 104668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز