سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای، زمان اعزام به خدمت مشمولان متولد‌1370 و احضار مشمولان متولد‌1371 را اعلام کرد.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در این اطلاعیه اعلام کرد: مشمولان متولد سال‌1370 و ماقبل آن که در سال‌1388 به وضعیت آنان رسیدگی شده و واجد شرایط اعزام به خدمت وظیفه عمومی شناخته شده‌اند، طی سال‌1389 به خدمت دوره ضرورت اعزام می‌شوند.

سازمان وظیفه عمومی همچنین اعلام کرد: تمام اتباع ذکور متولد سال‌1371 موظفند در طول سال‌1389 جهت رسیدگی به وضعیت مشمولیت خود با مراجعه به دفاتر« پلیس+10»  در سراسر کشور، دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را دریافت و ضمن مطالعه دقیق آن متناسب با وضعیت خود، برگه‌های مربوطه را تکمیل کنند و مدارک لازم را به دفاتر مذکور جهت ثبت اطلاعات تحویل دهند.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه آورده است که مشمولان متولد سال‌1371مقیم خارج از کشور باید برای تعیین وضعیت مشمولیت خود به نمایندگی کنسولی یا سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت و درصورت نبودن آن به نزدیک‌ترین نمایندگی کنسولی یا سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران به محل اقامت خود در خارج از کشور مراجعه کنند.

کد خبر 104463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز