یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: توزیع شیر در مدارسی که از ابتدای سال تحـصیلی 70 نوبت شیر دریافت نکرده اند تا پایان فروردین ادامه می‌یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دبیرکمیته‌ ملی تغذیه مکمل مدارس گفت: مدارسی که شیر استرلیزه دریافت می کنند تاکنون 100درصد سهمیه خود را دریافت کرده‌اند و توزیع شیر پاستوریزه نیز تا پایان فروردین کامل خواهد شد.

حمید یعقوبی ‌فر افزود : توزیع نان غنی شده در مدارس 20 استان از21 استان هدف کشور به پایان رسیده است و توزیع در استان خوزستان نیز که به دلایلی با مشکل روبرو شده بود تا اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون 900 میلیون پاکت شیر و 180 میلیون قرص نان غنی شده در مدارس کشور توزیع شده است.

دبیرکمیته‌ ملی تغذیه مکمل مدارس گفت: در سال تحصیلی89 - 88 برای بیش از13میلیون دانش آموز شیر رایگان توزیع شد و 4 میلیون دانش آموز نیز تحت پوشش طرح نان غنی شده قرار گرفتند.

یعقوبی فر تاکید کرد: 200 کارخانه تولید شیر و 8 کارخانه تولید نان، توزیع شیر و نان مدارس را برعهده داشتند.

وی افزود: دانش‌آموزان دوره های ابتدایی و راهنمایی، مدارس شبانه روزی و استثنایی، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین مهدهای کودک یارانه‌‌ای سازمان بهزیستی شهر تهران تحت پوشش طرح دریافت شیر و نان غنی شده قرار داشتند.

دبیرکمیته‌ ملی تغذیه مکمل مدارس از اولیای دانش‌آموزان خواست هرگونه مشکل درباره توزیع شیر و نان غنی شده در مدارس را با تماس با شماره تلفن‌‌های 88913865 و 82282578 به مسئولان اطلاع دهند.

کد خبر 104224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز