جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نتایج رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران در قالب فهرستی از 100 شرکت برتر در همایش ملی بررسی مسائل اقتصادی ایران برای بنگاه‌های اقتصادی اعلام شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این فهرست برای دوازدهمین سال متوالی منتشر شده است تا با شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی، به میزان تأثیرپذیریشان در اقتصاد ملی رتبه بندی شوند.

این فهرست برای گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی منتشر می‌شود و در رتبه بندی شرکت‌ها، آن‌ها را از نظر شاخص‌های اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار بررسی می‌کند.

شرکت پالایش نفت اصفهان، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایران خودرو، صنایع ملی پتروشیمی و شرکت سایپا، پنج رتبه نخست را درخلاصه رتبه بندی سال 88 شرکت‌های برتربه خود اختصاص داده‌اند.

شرکت‌های سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان (هولدینگ)، خدمات ارزی و صرافی اقتصاد نوین، نفت پاسارگاد، پتروشیمی مبین، پتروشیمی رازی و موسسه مالی و اعتباری مهر(هولدینگ) ازشرکت هایی است که بیشترین صعود را در رتبه بندی امسال شرکت‌های کشور در مقایسه با سال قبل دارند.

کد خبر 103110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز