همشهری آنلاین: رییس جمهور در حکمی سعید مرتضوی را بعنوان نماینده ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاد در این حکم تقویت اهداف دولت اسلامی در عدالت گستری، مهرورزی و خدمت رسانی و تعالی و پیشرفت را در گرو اقدام قانونمند ، قاطع و مستمر دانست.

متن کامل حکم دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای سعید مرتضوی

نقش ثبات و پایداری قوانین و مقررات و حمایت قانونمند از صاحبان سرمایه در کشور، در استقلال اقتصادی و رشد کشور بر کسی پوشیده نیست. از لوازم حمایت شایسته از اقتصاد ملی کشور، شفاف سازی گردش کالا در کشور است. مبارزه پیگیر و فراگیر با قاچاق از لوازم ضروری حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذارانی است که با پذیرش خطر و در چهارچوب قوانین و مقررات تجاری، در عرصه اقتصاد ملی فعالیت می‌کنند.

از این رو براساس اصل 127 قانون اساسی و مصوبه هیات وزیران، جنابعالی را به عنوان «نماینده ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» منصوب می‌نمایم.

بدیهی است که طبق اصل 127 قانون اساسی تصمیمات اجرایی جنابعالی در این زمینه در حکم تصمیمات رییس جمهوری و هیات وزیران بوده و همه دستگاههای اجرایی موظف به هماهنگی و اقدام لازم خواهند بود.

تقویت اهداف دولت اسلامی در عدالت گستری، مهرورزی و خدمت رسانی و تعالی و پیشرفت در گرو اقدام قانونمند ، قاطع و مستمر است.

از خداوند متعال توفیق شما را مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

کد خبر 97506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز