همشهری‌آنلاین: وبلاگ نویسان عرصه موسیقی در دومین نشست خود تصمیم گرفتند جشنواره وبلاگ‌نویسان موسیقی را برگزار کنند

به گزارش همشهری‌آنلاین در این نشست که در خبرگزاری مهر برگزار شد، دکتر محمد سریر، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل خانه موسیقی ضمن قدردانی از تلاش‌های نویسندگان موسیقی آمادگی خانه موسیقی را برای پشتیبانی معنوی و علمی از این حرکت اعلام کرد و خواستار آن شد که در وبلاگ‌ها به گونه‌ای مطالب و نوشته‌ها بیاید که احساس توهین و تحقیر استادان موسیقی در آنها نباشد.

پیش از دکتر محمد سریر، سید ابوالحسن مختاباد، رئیس کانون نویسندگان و پژوهشگران خانه موسیقی به بیان نکاتی درباره مسئولیت‌های اخلاقی وبلاگ نویسان اشاره کرد و آروین صداقت کیش، از نویسندگان حوزه موسیقی هم به برخی ناهنجاری‌ها در وبلاگ‌های موسیقی اشاره کرد.

حمید رضا عاطفی روزنامه نگار و بازرس کانون نویسندگان و پژوهشگران خانه موسیقی هم که میزبانی این نشست را عهده دار بود، اشاراتی چند به وضعیت وبلاگ‌نویسی موسیقی کرد و  گفت که متاسفانه نوعی بداخلاقی در میان نظرگزاران وبلاگ‌ها رسم شده است که به نام دیگران نظر می‌گذارند که بر صاحب وبلاگ است که دقت به خرج دهد و منابع مطئمن‌تری برای رصد کردن این نظرات باید پیدا کند.

عطا‌نویدی از وبلاگ نویسان فعال موسیقی نیز سخنانی درباره شکل گیری وبلاگ‌نویسان مطرح کرد.

در ادامه این نشست، سجاد پورقناد به عنوان دبیرنخستین جشن وبلاگ‌نویسان موسیقی انتخاب شد و  بنا بر تصمیم جمع آقایان پیمان سلطانی، سید ابوالحسن مختاباد، حمیدرضا عاطفی، حسین علی‌شاپور و آروین صداقت کیش داوری آثار را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش همشهری ‌آنلاین نخستین نشست وبلاگ نویسان موسیقی بهار سال 86 در شیراز و به همت زارعی، از وبلاگ نویسان موسیقی برگزار شده بود

کد خبر 77280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز