جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره ملی موسیقی مقاومت با نوای کاروان 24 تا 26 مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود.

  به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، این جشنواره با هدف شناخت جنبه‌های نو و     دریچه‌های تازه در رویکرد هنر موسیقی به سال‌های مقاومت ملت ایران اسلامی و بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن اسلامی برگزار خواهد شد.

جشنواره با نوای کاروان در دو بخش آثار تولیدی و اجرای زنده برگزار می‌شود که گروه‌های شرکت کننده می‌توانند در حوزه موسیقی (محلی، مقامی، آیینی) و (ایرانی، سنتی) و (ارکسترال) و (ارکسترهای موسیقی نظامی) به رقابت بپردازند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده و تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره به همراه شعر به صورت تایپ شده حداکثر تا20 خرداد به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران - خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت طبقه هفتم دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

همچنین هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.impo.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66742760 تماس حاصل کنند.

هیئت داوران از بین آثار تولیدی ارایه شده با مضمون دفاع مقدس و مقاومت ملی بهترین آثار را انتخاب و با اهدای جوایز از آنان قدردانی و تجلیل خواهد کرد.

همچنین در بخش اجرای زنده نیز از بین آثار رسیده بهترین آثار برای حضور در جشنواره را انتخاب خواهد شد و در نهایت از میان آثار راه یافته به جشنواره، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

دفتر موسیقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جشنواره موسیقی ملی مقاومت را با عنوان بانوی کاروان برگزار می کند. 

کد خبر 80851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز