یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رییس کمیته تربیت بدنی مجلس پیشنهاد کرد علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان دوباره به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش ایسنا سید جلال یحیی‌زاده تصریح کرد: با توجه به آن‌ که بهترین شیوه برای گزینش اعضای تیم ملی، توجه ویژه به بازی‌های لیگ است، انصافا دایی در مسابقات امسال لیگ، کاملا آماده نشان داده شده است و احساس می‌کنم شاید لازم باشد که فدراسیون و سرمربی شجاعت به خرج داده و با توجه به آمادگی فوق‌العاده دایی و از سوی دیگر آماده نبودن گلزنان تیم ملی، دایی را به تیم ملی دعوت کنند.

نماینده‌ی تفت و میبد در خانه ملت، ادامه داد: بسیاری از دوستداران ورزش و ورزشکاران در ارتباط با بازی آخر ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا که با کره جنوبی است، اعتقاد دارند که تیم ملی امید به میدان برود، ولی فدراسیون و دست‌اندرکاران تیم از جمله سرمربی تصمیم دارند تیم ملی و اصلی را به میدان بفرستند.

به نظر وی، حیف است از این آمادگی دایی در آن بازی استفاده نکنیم. شاید مصلحت تیم و فوتبال مخصوصا که قرار است تیم ملی را با توجه به بازیکنان آماده‌ی لیگ تشکیل دهیم، این باشد که دایی را انتخاب کنیم. البته این وظیفه‌ی سرمربی است و هرچه وی تشخیص دهد قطعا همه باید حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

نایب رییس کمیته تربیت بدنی مجلس خاطرنشان کرد: به نظر بنده و دوستداران ورزش و فوتبال و تیم ملی، حضور علی دایی در تیم موثر خواهد بود و امروز (یکشنبه 14 آبان) نیز در جلسه‌ای که با علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی داریم، این مساله به وی منتقل می‌شود.

کد خبر 7387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز