دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد شمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه به 919 نفر از جمله حدود300 کودک افزایش یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از العالم در این حملات همچنین حدود 4300 نفر زخمی شده‌اند.

غزه هرگز شکست نخواهد خورد

در‌همین حال اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت مردمی فلسطین تاکید کرد: خون کودکان و زنان بی‌گناه غزه ما را به پیروزی خواهد رساند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی، اسماعیل هنیه افزود: تمامی این مشکلات در صدر اسلام نیز وجود داشته است و این یک امتحان الهی است و خونی که در این راه ریخته می‌شود بی‌بها نخواهد بود و خون کودکان و زنان غزه ما را به پیروزی خواهد رساند.

وی افزود: ما در عرصه نبرد غزه دو رویکر دیپلماتیک و نظامی را انتخاب کرده‌ایم در عرصه سیاسی هیات‌ها در کشورهای خارجی در حال گفتگو هستند تا تجاوزگری اسرائیل پایان یابد و گذرگاه‌ها باز و محاصره لغو شود و در رویکرد دوم مقاومت را در رویارویی با دشمن صهیونیستی انتخاب کرده‌ایم و ایمان داریم که در این نبرد پیروز خواهیم شد و اشغالگر را از سرزمین غزه بیرون خواهیم راند.

وی با ستایش از رزمندگان مقاومت گفت: من پیشانی دستان و خاک پای شما را می‌بوسم شما کسانی هستید که از کرامت امت فلسطین و امت اسلامی دفاع می‌کنید من به نمایندگی از ملت فلسطین پیشانی شما را می‌بوسم شما به یاری خداوند پیروزی را محقق می‌کنید و غزه هرگز شکست نخواهد خورد و اراده ما شکست نخواهد خورد و اراده و عقیده ما پیروز خواهد شد.

کد خبر 72829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز