چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: افشین قطبی در نامه‌ای به هواداران باشگاه پرسپولیس دلایل کناره‌گیری خود از تیم پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا متن کامل نامه افشین قطبی سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس به هواداران این است:

مردم غیور و ارجمند ایران
هواداران دوست داشتنی پرسپولیس

با سلام، استحضار دارند اینجانب سید افشین قطبی با عشق خدمت و با قلبی مملو از علاقه به هواداران و طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم گرفتاری‌های بسیار به دعوت مسئولین باشگاه پرسپولیس آری گفته و مجددا با امید استفاده از همکاری صمیمانه کادر فنی جدید و در خدمت داشتن ستارگان فوتبال ایران، فعالیت خود را شروع کردم.

اکنون با توجه به حوادث حاشیه‌ای تیم که برخی از افراد در خارج از باشگاه ایجاد کرده که بیشتر به دسیسه برای جلوگیری از موفقیت این تیم شکل می‌گیرد نتایج در خور و شایسته مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان حاصل نشده و این تنها به بهانه حضور بنده در این تیم است. از آنجایی که با تمامی قلبم پرسپولیس و هواداران آن را دوست می‌دارم، خنجر جدایی را در قلب خود فرو کرده و از کنار تیم دور می‌شوم، شاید با این اقدام دشمنان ما، خوشنود شوند و دست از سر این تیم بردارند. اگر با جدایی من از پرسپولیس این تیم راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند این افشین قطبی است که عشق و علاقه خود را فدای موفقیت پرسپولیس می‌کند.

اشکهای جدایی از تیم پرسپولیس و هواداران را در خود نگه داشته تا در روز قهرمانی پرسپولیس چه در لیگ برتر و چه در جام باشگاه‌های آسیا، آنها را در لحظات شادی از چشمم جاری کنم.

در خاتمه لازم می‌دانم از تمام سعی و تلاش بی‌شائبه اعضاء هیات مدیره باشگاه که در مدت فعالیت اینجانب در جهت ایجاد امکانات برای به ثمر رساندن تلاش بنده، کادر فنی و بازیکنان از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نکردند سپاسگذاری کنم. امیدوارم هواداران عزیز قدر زحمات آنان را گرامی بدارند. آنها همگی دل شیر دارند.

کد خبر 68796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز