یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: پردیس سینمایی پارک ملت با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری رسید

پردیس سینمایی پارک ملت با مساحت 15 هزار متر مربع در ضلع جنوبی پارک ملت و در 5 طبقه دارای 5 سالن سینما، یک گالری و فضاهای تجاری و اداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ما، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران در این باره گفت: پردیس سینمایی ملت با استفاده از معماری مدرن و امکانات به روز سینمایی در یکی از مناطقی که به لحاظ فضاهای فرهنگی شهر با کمبود روبه‌روست، ساخته شده و آماده بهر‌ه‌برداری است.

اکبر تشکری‌نیا با اعلام اینکه ظرفیت سینمایی که در طبقات اول و همکف قرار دارند هر کدام در حدود 300 نفر است، افزود: علاوه بر این 4 سالن، یک سالن دیگر با ظرفیت 30 نفر در ضلع شرقی مجموعه ساخته‌شده است که در مناسبت‌های خاص از جمله استفاده هیات داوران و نمایش خصوصی قابل بهره‌برداری است.

تشکری نیا در ادامه گفت: به‌دلیل آنکه مجموعه پردیس سینمایی پارک ملت به لحاظ معماری به پارک آسیب نرساند 2طبقه به‌صورت زیرزمینی ساخته شد و شیوه معماری به کار گرفته در این سینما با استفاده از معماری مدرن و با بهره‌مندی از الگوهای بومی بود.

وی همچنین از ساخت پارکینگ در ضلع غربی این بنا به‌عنوان یکی از فعالیت‌های در دست اقدام یاد کرد و تصریح کرد: همزمان با ساخت این طرح، پارکینگی برای این مجموعه در نظر گرفته شده بود اما به‌دلیل اینکه طرح اولیه پارکینگ، با  طرح ‌بزرگ تونل نیایش-  صدر تلاقی داشت، طرحی دیگر برای احداث پارکینگ آن پیش‌بینی شد.

تشکری نیا از تجهیز کارگاه برای آغاز ساخت پارکینگ مجموعه پردیس سینمایی ملت خبر داد و افزود: پارکینگ پیش‌بینی شده برای این مجموعه گنجایش هزار خودرو را خواهد داشت. این در حالی است که فضای پارکینگی استاندارد برای این مجموعه در حدود 350 خودروست.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: از آنجا که ترافیک این منطقه بسیار زیاد است و به‌دلیل وجود پارک ملت و مجموعه ورزشی انقلاب، بسیاری از شهروندان به این منطقه مراجعه می‌کنند، پارکینگی با ظرفیت زیاد در کنار این مجموعه پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فعالیت پردیس سینمایی ملت همزمان با میلاد امام هشتم آغاز خواهد شد و شهروندان می‌توانند فیلم‌های روز کشور را در این سینما با کیفیت مناسب و استاندارد ببینند.

کد خبر 67921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز