چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: همانند دوره‌های گذشته داود گنجه‌ای با بیشترین آراء به عنوان نفر اول کانون مدرسان موسیقی برگزیده شد.

به گزارش همشهری آنلاین پس از داود گنجه‌ای که با 30 رای نفر اول شد، دکتر محمد سریر با 28، دکتر مصطفی کمال پورتراب با 20، هادی منتطری و آذر هاشمی با 19 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سرور امجدی و فرمان مرادی با 6 و 5 رای به عنوان اعضای علی البدل کانون مدرسان انتخاب شدند.

در انتخاب بازرسان هم مهناز ناصر روستا با 25 رای بازرس اصلی و کامران همت‌پور با 3 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

ریاست برگزاری انتخابات را فریدون حافظی، نوازنده پیش کسوت تار بر عهده داشت و محمد مقدسی (نوازنده کمانچه و ردیف دان) ، درویش رضا منظمی(نوازنده کمانچه و مدرس دانشگاه) و داریوش پیرنیاکان به عنوان ناظران اول ودوم  منشی وی را یاری می‌دادند.

پیش از برگزاری انتخابات ، هیئت مدیره سابق به جایگاه رفتند و دکتر محمد سریر در سخنانی به فعالیت های این کانون اشاره کرد و گفت کانون مدرسان از جمله فعال‌ترین کانون‌های خانه موسیقی در چند سال اخیر بود که مهمترین کارش همانا برگزاری آزمون‌های عملی از متقاضیان تدریس موسیقی بود که بیش از 90 جلسه در این مدت با حضور استادان تخصصی هر رشته برگزار شد.

وی با اشاره به این که این کار به سفارش مرکز گسترش آموزشی معاونت هنری انجام شده است ، ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده نزدیک این ارتباط را مجددا برقرار کنند.
در ادامه مهناز ناصر روستا به عنوان بازرس گفت که این کانون توانسته از محل برگزاری کلاسها، بیش از 12 میلیون تومان برای خانه موسیقی کسب درآمد کند.

کد خبر 56869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز