چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قبول شکست در برابر الاتحاد سوریه از صعود به دور دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازماند.

به گزارش خبرگزاری مهر در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا 2008 از ساعت 20 چهارشنبه 18 اردیبهشت به وقت تهران تیم فوتبال سپاهان مهمان الاتحاد سوریه بود که در پایان با قبول شکست 2 بر 1 برابر این تیم، نتوانست شانس صعود خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارد.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم سپاهان برتر از حریف بود اما نتوانست از این برتری برای رسیدن به گل استفاده کند.

در نیمه دوم این سپاهان بود که پس از چند حمله خطرناک و زدن چند توپ به تیر دروازه در دقیقه  47 توسط هادی عقیلی به گل برتری دست پیدا کرد. در ادامه بازهم این سپاهان بود که دو بار دیگر دروازه الاتحاد سوریه را باز کرد اما هر دو بار کمک داور به بهانه آفساید این گلها را نپذیرفت.

در ادامه بازی این الاتحاد سوریه بود که از غافلگیری مدافعان سپاهان استفاده کرد و در دقایق 60 توسط پرز و دقیقه 63 توسط گومز مرکادو به گل رسید تا عملا با این پیروزی شانس سپاهان برای صعود به مرحله بعد را از نماینده کشورمان بگیرد.

سپاهان در صورتی می توانست به مرحله بعدی این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کند که در این دیدار به پیروزی می رسید.

با این شرایط تیم فوتبال کوروچی ازبکستان که امروز برابر الاتحاد عربستان به پیروزی رسیده بود با 12 امتیاز و قبل از برگزاری دیدار پایانی این مرحله با سپاهان، صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

پیش از برگزاری این دیدار تیم سایپا دیگر نماینده کشورمان در لیگ‌قهرمانان آسیا موفق شد در برابرا الکویت به پیروزی برسد و صعود خود به دور بعد رقابت‌ها را جشن بگیرد.[در همین رابطه]

کد خبر 51234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز