شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۰
۰ نفر

هوشنگ عباس‌زاده*: من فکر می‌کنم دکتر کاظم معتمدنژاد، یک استاد به معنای واقعی کلمه است.

او الگویی اخلاقی و علمی برای همه دانشجویانش بوده و هست؛ چرا که در نظر ما، دکتر معتمدنژاد یک انسان متعالی برای همیشه دوران است.

من همیشه به‌خود بالیده‌ام که از حدود 30 سال قبل دانشجوی ایشانم و بعد از آن هم افتخار همکاری با ایشان را در دانشگاه پیدا کردم.

دلم می‌خواهد بگویم، در این سال‌ها همیشه از راهنمایی‌ها و برخوردهای بسیار صمیمانه و صادقانه او لذت برده‌ام. چنان که در کلاس‌هایم همیشه از دکتر به‌عنوان یک الگو و معیار انسانیت به معنای کامل آن یاد کرده‌ام.

این الگو بودن استاد ما را تبدیل به شاگردان همیشگی‌اش کرده، به‌طوری که پیوسته از رفتارهایش مشغول آموختنیم و سر کلاس‌ها یادش می‌کنیم. ما همیشه به یاد این همه انرژی پایان‌ناپذیر در وجود دکتر معتمدنژاد هستیم و خوشحالیم که هنوز هم در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری راهنمایی برخی پایان‌نامه‌ها را برعهده دارند.

استاد همیشه در صحبت‌ها و سخنرانی‌هایش از لزوم پیشرفت رشته علوم ارتباطات گفته و می‌گوید. دانشجویان این رشته باید بدانند که دکتر معتمدنژاد در کنار دکتر نعیم بدیعی و مرحوم دکتر حمید نطقی جزو کسانی محسوب می‌شوند که برای پا برجا ماندن این رشته از جان و فکر خود مایه گذاشتند.

امیدوارم همچنان جامعه علمی ایران و نسل آینده آن از دانش، فضل، کمال و تواضع مثال‌زدنی دکتر کاظم معتمدنژاد بهره ببرد.

* عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی

کد خبر 46554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز