سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تجربه‌های تازه سازسازان و شرکت‌های مرتبط با کارهای صوتی در نمایشگاه موسیقی فرانکفورت به تماشا در می‌آید

به گزارش همشهر‌ی‌آنلاین در این نمایشگاه شرکت صوت آذین از ایران به عنوان نماینده سازندگان و مبتکران حوزه موسیقی در نمایشگاه موسیقی فرانکفورت حضور دارد و در غرفه خود به عرضه دف ساخته مسعود حبیبی، تار برزی، ساز مجید، تنبک حلمی، تنبک شیرانی، تار درویش، و غیره می پردازد.

همچنین یک مبتکر ایرانی به نام مجید کرمی مقیم اسپانیا که یک ساز کوبه ای جدید ساخته است، در غرفه شرکت صوت‌آذین به عرضه ابتکار تازه خود می پردازد.

بسیاری از اساتید موسیقی ایرانی و غیر ایرانی مقیم اروپا قرار است در غرفه ما حضور پیدا کنند و برخی از‌آنها هم به اجرای زنده موسیقی بپردازند.  بهنام سامانی نوازنده سازهای کوبه ای گروه دستان از جمله کسانی است که دراین غرفه حضور خواهد یافت و به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

شرکت صوت‌آذین که دو سال قبل به عنوان مخترع نمونه نمایشگاه برای اختراع دستگاه کوک سازهای شرقی انتخاب شده بود، امسال با  دو محصول جدید ورق زن پایه نت و پایه نگهدارنده تمام پلاستیکی ساز در این نمایشگاه حضور دارد.[گفتگو با مخترع ورق زن پایه نت]

این نمایشگاه بین المللی محل عرضه و فروش آلات موسیقی، نرم افزار های موسیقی و سخت افزار کامپیوتر، نشر موسیقی و ابزار جانبی می باشد. بر اساس آمار در سال گذشته بیش از 79000 نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند (رشدی 6.8 درصدی در آمار بازدید کنندگان نسبت به سال قبل از آن). ایام برگزاری نمایشگاه امسال در نیمه اول اسفند 1386 است و این ناشر موسیقایی هم اکنون در این نمایشگاه حضور دارد.

کد خبر 45785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز