یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶
۰ نفر

خبر > این روزها شهر حال و هوای محرم دارد. هم‌زمان با حضور در هئیت‌های عزاداری، خوب است از برنامه‌های فرهنگی این ایام هم با خبر شوید.

دوچرخه شماره ۹۳۹
  • برج آزادي و دست‌آفريده‌هاي عاشورايي

اين روزها دست‌آفريده‌هاي عاشورايي را مي‌توانيد در برج آزادي ببينيد. به گزارش روابط عمومي مديريت فرهنگي‌هنري منطقه‌ي 9، فرهنگ‌سراي رويش با مشارکت اداره‌ کل ميراث فرهنگي استان تهران و مجموعه‌ي فرهنگي‌هنري برج آزادي، در دهه‌ي اول ماه محرم نمايشگاه صنايع دستي و هنري محرم و عاشورا را در قالب علم و کتل برگزار مي‌کند.

‌اجراي تعزيه خواني، ارائه‌ي محصولات فرهنگي، نگارگذر با موضوع محرم و اجراي كارگاه‌هاي هنري از ديگر برنامه‌هايي است که  در اين ايام به اجرا درمي‌آيد. براي ديدن اين برنامه‌ها مي‌توانيد تا 26 شهريور 1397 ساعت 14 تا 18 به مجموعه‌ي فرهنگي برج آزادي برويد. براي کسب اطلاعات بيش‌تر هم مي‌توانيد با شماره‌ي 66688553 تماس بگيريد.

  • موزه‌ي امام علي‌ (ع) در محرم

موزه‌ي هنرهاي ديني امام علي‌ (ع) از 19 شهريورماه با سه نمايشگاه «کربلا به روايت هنرمندان چاپ سنگي»، «دو قرن هنر طراحي در ايران» و «فعاليت‌هاي نشريه‌ي تنديس» ميزبان علاقه‌مندان هنرهاي تجسمي است.

به گزارش رسانه‌ي خبري سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران، نمايشگاه‌هاي «کربلا به روايت هنرمندان چاپ سنگي» تا 20 مهر در طبقه‌ي مياني، «دو قرن هنر طراحي در ايران» تا 12 مهر در طبقه‌ي فوقاني و «فعاليت‌هاي نشريه تنديس» تا 26 مهر در طبقه‌ي هم‌کف موزه‌ي هنرهاي ديني امام علي‌ (ع) داير خواهد بود. موزه‌ي امام علي‌ (ع) در خيابان ولي‌عصر (عج)، بلوار اسفنديار، پلاك35 قرار دارد.

کد خبر 416177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha