دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال و پرسپولیس در حالی باید برای دیدارهای آسیایی شان آماده شوند که حریفان قطری این دو تیم شروعی طوفانی در لیگ ستارگان داشته‌اند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مهر، در حالی دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دیدار با السد و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند که این دو تیم قطری بعد از تغییراتی در فصل نقل و انتقالات، شروعی طوفانی در لیگ ستارگان قطر داشتند. شروع السد و الدحیل به قدری طوفانی بود که می‌توان گفت از حریفان ایرانی خود زهر چشم گرفتند.

درحالی که در لیگ برتر پرسپولیس با دو پیروزی و یک مساوی و آبی پوشان با دو مساوی و یک پیروزی به ترتیب با ۷ و ۵ امتیاز در رده‌های اول و چهارم جدول قرار دارند و به ترتیب ۴ و ۵ گل زده در کارنامه دارند، حریفان قطری آنها با دو پیروزی قاطع کارشان را در رقابتهای داخلی آغاز کرده‌اند.

السد تیمی که باید در روز پنجم شهریور با استقلال دیدار کند در هفته دوم لیگ ستارگان موفق شد با نتیجه عجیب ۱۰ بر یک العربی را شکست دهد. این تیم در هفته نخست این رقابت‌ها نیز توانسته بود در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۶ بر صفر الخریطیات را در هم بکوبد تا در پایان هفته دوم با ۶ امتیاز، ۱۶ گل زده و یک گل خورده در صدر جدول قرار بگیرد. نکته جالب این است که بغداد بونجاح مهاجم السد مقابل العربی به تنهایی ۷ گل به ثمر رساند.

الدحیل حریف سرخ پوشان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم وضعیتی مشابه با السد دارد. این تیم که در هفته نخست این رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه توانسته بود الشحانیه را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر مغلوب کند، در هفته دوم توانست با ۶ گل الخور را در هم بکوبد تا در پایان هفته دوم با ۶ امتیاز، ۹ گل زده و بدون گل خورده در رده دوم جدول قرار دارد.

کد خبر 413573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha