همشهری آنلاین: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی و سازمان امداد و نجات برای انجام ماموریت‌های امداد و نجات و امدادرسانی به مصدومان در حوادث به امضای طرفین رسید.

Seydanloo-Salimi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، این تفاهم‌نامه مشترک میان جمعیت هلال احمر به ریاست مرتضی سلیمی و فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی به ریاست محمود صیدانلو روز چهارشنبه ۳ مرداد در محل این سازمان منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های مشترک آموزشی میان سازمان امداد و نجات و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایت و پوشش فدراسیون در امر امداد و نجات و حوادث غیر مترقبه انجام خواهد شد.

انجام بازدیدهای علمی از دستاوردهای مشترک، تبادل اطلاعات متقابل از طریق وب سایت، مجلات علمی - تحقیقاتی، روزنامه‌ها و نشست‌های علمی، استفاده متقابل از کتابخانه، منابع و فیلم‌های آموزشی- تخصصی، تلاش مشترک در جهت برگزاری همایش، سمینار، مانور مشترک و مسابقات براساس توافق انجام شده، تدوین و ترجمه کتب و منابع علمی و انتشار آن به صورت مشترک و مشارکت فدراسیون اتومبیلرانی در طرح داوطلبی و خیرخواهانه جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور از جمله تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه است.

 

کد خبر 411972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha