اگر به پرنده‌نگری و عکاسی علاقه دارید، خوب است بدانید مجله‌ی‌ «داروگ» و مجموعه‌ی فرهنگی‌تاریخی نیاوران، کارگاه عکاسی از پرندگان برگزار می‌کنند.

دوچرخه شماره ۹۳۴

اين كارگاه پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 در مجموعه‌ي نياوران برگزار مي‌شود و مدرس آن، غلامرضا اصغري، عضو باشگاه پرنده‌نگري است. ثبت‌نام و شركت در اين كارگاه رايگان است. براي دريافت اطلاعات بيش‌تر با شماره‌ي تلفن 09122363195 تماس بگيريد.

  • نمايشگاه عكس مراكز خريد

نمایشگاه گروهی عکس با نام «مراکز خرید» در موزه‌ي عكسخانه‌ي شهر برپا شده است. در اين نمايشگاه عكس‌هايی از فضاهای داخلی هشت مرکز خریدِ بزرگ تهران، يعني: ارگ تجریش، تندیس تجریش، تیراژه سبلان، تیراژه اشرفی اصفهانی، چارسو، کوروش، صبا گمرک، سون‌سنتر هفت‌حوض به نمايش درآمده است.

براي تماشاي آثار اين نمايشگاه تا 11 مرداد 1397 فرصت داريد كه به موزه‌ي عكسخانه‌ي شهر در میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز برويد. نمايشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 و پنج شنبه از ساعت 9 تا 13 فعال است.

  • نمايشگاه فصل سفر

نمايشگاه پوستر «فصل سفر» براي نمايش پوسترهاي قديمي با موضوع سفر، 30 تير، در موزه‌ي گرافيك گشايش يافت. اين نمايشگاه تا 31 شهريور 1397 داير است و فرصت خوبي فراهم مي‌كند تا سفر را از نگاه طراحان گرافيك چند دهه‌ي پيش ‌تماشا كنيد و ببينيد اين پوسترها چگونه و با چه تكنيك‌هايي طراحي مي‌شد.

موزه‌ي گرافيك در محوطه‌ي شمالي پليس واقع است.

  • كارگاه نوشتن

كارگاه تابستاني نويسندگي خلاق با حضور علي‌اكبر زين‌العابدين، نويسنده و كارشناس ادبيات كودك و نوجوان، در شمال و غرب تهران برگزار مي‌شود. با حضور در اين كارگاه‌ها مي‌توانيد با داستانك، كميك‌استريپ، شعر و تصويرنويسي، نقد و بررسي كتاب و هم‌چنين قدرت بيان آشنا شويد.

فعاليت اين كارگاه تا شهريور 1397 ادامه دارد. شماره‌ تلفن‌هاي اين كارگاه در غرب تهران 88364166 و در شمال تهران 22000612 است.

کد خبر 411709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha