همشهری آنلاین: تیم دختران کشورمان که به جمع هشت تیم برتر راه یافته بود، با قبول شکست مقابل ژاپن و ویتنام باید برای کسب مقام هفتم با قزاقستان روبرو شود.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک هشتم نهایی نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا به میزبانی شهر باک نین آغاز شد.

تیم والیبال دختران جوان کشورمان از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف تیم هند رفت و توانست با امتیازهای 25،17- 25،19- 25،12 و نتیجه 3 بر 0 از سد هند گذشته و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کند.

نتایج رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی به قرار زیر است:

ایران 3- هند 0

چین 3- مالزی 0

تایلند 3- سریلانکا 0

چین تایپه 3- ماکائو 0

ویتنام 3 - نیوزیلند 0

قزاقستان 3- استرالیا 1

کره 3- هنگ کنگ 0

تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌هاي زیر 19 سال آسیا هم به مصاف تیم قدرتمند ژاپن رفت، اما با نتیجه سه برصفر و با امتیازهای 25-14، 25- 14 و 25-6 برابر سامورایی‌ها شکست خورد.

نتایج رقابت های مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جوانان دختر به قرار زیر است:

سریلانکا 0- استرالیا 3

نیوزیلند 3- ماکائو 0

مالزی 3- هنگ کنگ 0

تایلند 3 - قزاقستان 0

ژاپن 3 - ایران 0

ویتنام 1 - چین تایپه سه

چین 3 - کره جنوبي 0

تیم جوانان کشورمان در ادامه برای کسب عنوان پنجم تا هشتم به مصاف تیم ویتنام رفت که در پایان با نتیجه سه بر دو مغلوب اين تيم شد.

دراین بازی تیم ایران ست‌های اول و چهارم را با امتیاز ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۸ به پیروزی رسید و تیم ویتنام نیز با امتیازهای ۲۵-۱۴در ست دوم، ۲۵- ۱۸ در ست سوم و ۱۵-۱۳در ست پنجم پیروز شد.

تیم ایران برای کسب عنوان هفتم و هشتم به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم ژاپن اما با غلبه بر چین تایپه در یک دیدار حساس و نزدیک توانست به فینال راه پیدا کند. چین، دیگر مدعی این دوره از رقابت‌ها نیز با شکست تایلند به فینال راه پیدا کرد.

 

کد خبر 408158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha