همشهری آنلاین: تیم ملی صحرانوردی ایران با کسب دو رتبه تیمی سومی از مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا در چین به کار خود پایان داد.

Athletics

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، چهاردهمین دوره مسابقات دوي صحرانوردی قهرمانی آسیا از صبح روز پنجشنبه 24 اسفند در گوئی یانگ چین برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با کسب دو عنوان سومی تیمی به کار خود پایان دهد.

  • کسب عنوان سومی آسیا برای تیم ملی بزرگسالان

تیم ملی صحرانوردی ایران در رده سنی بزرگسالان با ترکیب محمدجواد صیادی، مرتضی بیرانوند، همایون همتی، جلیل و خلیل ناصری به رقابت با دوندگان مطرح قاره کهن پرداخت و در پایان موفق شد به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست یابد.

در این مسابقه که به طول 12 کیلومتر برگزار شد، محمدجواد صیادی به عنوان هفتمی انفرادی دست یافت، همایون همتی دوازدهم شد، جلیل ناصری با عنوان سیزدهمی از خط پایان گذشت، مرتضی بیرانوند و خلیل ناصری نیز به ترتیب به عنوان‌های شانزدهم وهجدهم انفرادی دست یافتند. به این ترتیب ملی‌پوشان تیم صحرانوردی بزرگسالان ایران با کسب منفی 36 امتیاز سکوی سوم چهاردهمین دوره مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

تیم ژاپن با منفی 9 امتیاز قهرمان شد و تیم چین با کسب منفی 19 امتیاز به نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

  • کسب سکوی سومی دوندگان جوان صحرانوردی در آسیا

ملی‌پوشان جوان تیم ملی صحرانوردی کشورمان که با ترکیب سید امیر زمان‌پور، عبدالرحیم درزاده، ابوالفضل اسحاقی، امیرحسین صفری و پوریا وطن‌نواز به این دوره از مسابقات اعزام شده بودند، با کسب منفی 31 امتیاز در جایگاه سوم آسیا ایستادند.

در این رقابت 8 کیلومتری سید امیرزمان‌پور نفر هشتم از خط پایان گذشت و عبدالرحیم درزاده با عنوان نهمی مسابقه را خاتمه داد. ابوالفضل اسحاقی، امیرحسین صفری و پوریا وطن‌نواز نیز به ترتیب به عنوان‌های چهاردهم، شانزدهم و هفدهم دست یافتند.

تیم ژاپن با منفی 9 امتیاز قهرمان شد و تیم چین نیز با کسب منفی 17 امتیاز به نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

  • سیزدهمی تک نماینده بانوان ایران

پریسا عرب، تنها نماینده دوي صحرانوردی بانوان ایران که به منظور توسعه دوهای استقامت بانوان ایران به این دوره از مسابقات اعزام شده بود، در رقابت با دیگر دوندگان آسیایی به عنوان سیزدهمی انفرادی دست یافت. دوندگانی از کشورهای ژاپن، چین و هند عنوان‌هاي اول تا سوم را کسب کردند.


جواد خسروشیری، عباس فتحی، بهرام بمپوری و علیرضا نورمحمدی به عنوان مربی و عبدالرسول یزدی‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی صحرانوردی ایران در این دوره از مسابقات بودند.

به این ترتیب تیم ملی صحرانوردی ایران با کسب دو عنوان سومی تیمی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از چهاردهمين دوره مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا، نتیجه دوره پیشین را که در سال 2016 به میزبانی بحرین برگزار شده بود، تکرار کرد.

 

کد خبر 401066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha