همشهری آنلاین: پلیس با توصیه به مردم که سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی اسفند موکول نکنند از افزایش تردد در جاه‌ها خبر داد و گفت احتمال دارد در جاده چالوس محدودیت‌های ترافیک اعمال شود.

راهور جاده

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بيان اين مطلب، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در اغلب محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی شاهد مداخلات جوی به شکل باران هستیم. همچنین مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای چناران-قوچان، مشهد-چناران و مشهد-سرخس و در محور فیروزکوه محدوده کارسالار در استان مازندران و محور منجیل-رودبار در استان گیلان نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی به صورت روان در جریان است، ادامه داد: البته از دیروز بعد از ظهر (پنجشنبه 24 اسفند) شاهد افزایش ترددها نسبت به روزهای گذشته بوده‌ایم. به نظر می‌رسد درصد کمی از سفرهای نوروزی از روز گذشته آغاز شده است. بر همین اساس توصیه موکد ما به مسافران نوروزی این است که سفرهای خود را به روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه موکول نکنند.

رحمانی افزود: امروز هم محدودیتی برای محور کرج-چالوس در نظر گرفته‌ایم که قرار شده از ساعت ۱۵:۰۰ بعد از ظهر اعمال شود، اما با توجه به وضعیت روان ترافیک ممکن است این محدودیت به تعویق افتد یا موکول شود.

کد خبر 400997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha