پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

ترجمه‌ی مهرزاد مهاجر: خیلی وقت‌ها دلمان می‌خواهد یک صبحانه‌ی سریع، گرم و خوش‌مزه درست کنیم تا هم در صبحانه‌های روزمره و همیشگی‌مان تنوعی ایجاد شود و هم بتوانیم خانواده‌مان را هیجان‌زده کنیم.

دوچرخه شماره ۹۰۶

«تست پنيري» پيشنهاد ساده، سريع، گرم و خوش‌مزه‌اي است كه مي‌توانيد صبح جمعه براي خانواده حاضر كنيد و آن‌ها را سر ذوق بياوريد.

ابتدا لازم است بدانيد ما تست پنيري‌مان را در فر درست كرده‌ايم، اما اگر به فر دسترسي نداريد مي‌توانيد از مايكروويو يا اوون‌تُستر هم استفاده كنيد. اگر به هيچ‌كدام هم دسترسي نداريد، ناراحتي ندارد. راه‌هاي ديگري هم هست كه در ادامه توضيح مي‌دهم. اما حالا برويم سر پخت‌وپزمان.

 

1. ابتدا نان‌هاي تست را در تستر يا اوون‌تستر برشته كنيد. اگر تستر نداريد مي‌توانيد نان ‌تست را داخل تابه همراه با كمي كره و روي شعله‌ي ملايم تفت دهيد تا برشته شود.

2. روي سيني فر كاغذ روغني يا فويل بيندازيد. پشت و روي نان‌هاي تست برشته‌شده كمي كره بماليد. اگر از روش تابه استفاده كرده‌ايد نيازي به اين كار نيست.

3. روي نان‌ها كمي پنير چدار رنده‌شده بريزيد. اگر پنير چدار نداريد، مي‌توانيد از پنير پيتزاي رنده‌شده هم استفاده كنيد. يادتان باشد خيلي پنير نريزيد، چون قرار است پنيرها آب شود.

4. چند حلقه گوجه‌فرنگي و چند حلقه پياز بنفش روي نان بچينيد.

5. سيني نان‌ها را براي چند دقيقه داخل فر با حرارت 180 تا 200 درجه‌ي سانتي‌گراد، يا داخل مايكروويو يا اوون‌تستر قرار دهيد تا پنيرها آب شود و مراقب باشيد نان‌ها نسوزد.

اگر به هيچ‌كدام دسترسي نداريد مي‌توانيد مثل مرحله‌ي نخست، نان‌ها را در تابه با حرارت ملايم گرم كنيد تا پنيرها آب شوند.

نوش جان!

  • فوت آخر!

اگر حلقه‌هاي پياز و گوجه‌فرنگي را قبل از چيدن روي نان، كمي تفت دهيد، تست پنيري‌تان خوش‌مزه‌تر مي‌شود.

کد خبر 393782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha