همشهری آنلاین: برانکو با بیان اینکه باشگاه و وی تمایل به تمدید قرار داد دارند، در خصوص پیشنهاد کی‌روش به باشگاه‌ها درباره بازیکنان ملی‌پوش گفت: هنوز به طور رسمی در باره این پیشنهاد چیزی ارائه نشده است.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد بعد از نشست با سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص تمديد قرارداد گفت:‌ در مورد همه موضوعات صحبت کردیم و درباره وظایف باشگاه در قبال من و همچنین وظایف من در قبال باشگاه گفت‌وگو شد. همچنین به وضعیت بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است اشاره شد. بحث اصلی در مورد تمدید قرارداد بود و هر دو طرف به تمدید تمایل داریم.

او افزود: تنها روی جزئیات بحث کردیم و فکر می‌کنم مشکلی پیش نیاید. فقط همه چیز باید شفاف شود و سپس امضا کنیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا دستیارانش نیز تمدید خواهند کرد یا نه، گفت: این موضوع را نیز باید در طی هفته جاری مشخص کنیم. مسائلی وجود دارد که بعد از بازی با نفت آبادان مشخص خواهد شد اما این مسائل، مشکل نیستند.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره پیشنهاد باشگاه عربستانی به او بیان کرد: پرسپولیس همیشه اولویت من است.

برانکو درباره پیشنهاد کی‌روش برای حضور بازیکنان ملی‌پوش توضیح داد: من نمی‌دانم. باید ببینیم درخواست رسمی برای پیشنهاد آقای کی‌روش آمده است یا نه. همین طور آیا درخواستی از فدراسیون آمده است یا نه. این که برنامه به چه شکلی است ما هنوز خبر نداریم. به همین خاطر من نمی‌توانم درباره مسائلی که فقط از طریق رسانه‌ها مطرح شده است نظری بدهم.

کد خبر 392073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha