شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از بزرگ‌ترین خواننده‌های جهان عرب در یک دهه اخیر که چند ماه پیش اعلام بازنشستگی کرده بود، با برگزیدن حجاب و خواندن یک ترانه در نعت پیامبر اسلام(ص) به دنیای موسیقی بازگشت.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از بي‌بي‌سي، امل حجازي همزمان با ايام ميلاد حضرت محمد مصطفي(ص) از تصميم اواخر تابستان خود براي بازنشسته شدن برگشت و البته يك تصميم مهم ديگر براي زندگي شخصي و حرفه‌اي خود گرفت. اقدام خواننده 40 ساله موسيقي پاپ لبنان براي محجبه شدن گرچه با استقبال بسياري از مسلمانان و هواداران وي مواجه شده اما برخي ديگر را هم شگفتزده كرده است.

حجازي همان زمان در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي نوشته بود: «خداوند سرانجام دعاهاي من را اجابت كرد. سال‌ها كوشيدم هنري را كه دوستش دارم به مذهبم نزديك كنم. من با اين چالش دروني درگير بودم و سرانجام خوشبختي را يافتم.» ترانه‌اي كه او براي ميلاد پيامبر اسلام خوانده، نزديك به هشت ميليون بار در فضاي مجازي ديده شده و بيش از 250 هزار بار به اشتراك گذاشته شده است.

اين خواننده سرشناس و محبوب موسيقي پاپ با انتشار نخستين آلبوم خود در 2001 شناخته شد و يك سال بعد «زمان» را عرضه كرد كه از پرفروش‌ترين آلبوم‌هاي تاريخ موسيقي عرب است. حجازي دليل اصلي خود را براي بازنشسته شدن آغاز يك زندگي تازه به عنوان مسلماني معتقد اعلام كرده بود و حالا انتشار عكس‌هاي باحجاب او در فضاي مجازي بسياري را غافلگير و خوشحال كرده است.

کد خبر 391217

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha