به‌دنبال انتشار خبر دستگیری مردی که با معرفی خود به‌عنوان فردی خیر و نیکوکار دست به سرقت از زنان می‌زد، ده‌ها نفر با مراجعه به اداره آگاهی او را به‌عنوان سارق طلاهایشان شناسایی کردند.

متهم

به گزارش همشهري، اين مرد 42ساله كه غلامرضا نام دارد سوار بر خودروي سواري راهي خيابان‌هاي غرب و شمالغرب تهران مي‌شد و با شناسايي زنان ميانسال و سالخورده مدعي مي‌شد كه قصد كمك به نيازمندان دارد. او يك كيسه در دست داشت كه مدعي بود داخل آن پول و لباس است و از طعمه‌هايش مي‌خواست كه آنها را به‌دست نيازمندان برسانند.

اما پيش از اينكه كيسه را به آنها تحويل بدهد، مدعي مي‌شد كه از گردنبند يا النگوهاي آنها خوشش آمده و آنها را مي‌گرفت تا نگاهي به طرح و مدل‌شان بيندازد. بعد هم طلاها را داخل همان كيسه قرار داده و آن را به طعمه‌هايش مي‌داد و بعد از خداحافظي، محل را ترك مي‌كرد. طعمه‌هاي از همه‌جا بي‌خبر وقتي در كيسه را باز مي‌كردند متوجه مي‌شدند كه داخل آن نه پول است و نه طلاهايشان.

چرا كه سارق حرفه‌اي انتهاي كيسه را سوراخ كرده بود و پس از قراردادن پول و طلاها داخل كيسه، همه آنها از سوارخ انتهاي كيسه به داخل ماشينش مي‌افتادند و او با اين شگرد طلاهاي طعمه‌هايش را سرقت مي‌كرد. با دستگيري اين مرد و انتشار خبر آن در روزنامه‌ها ده‌ها نفر با مراجعه به اداره آگاهي از مرد سارق به اتهام سرقت طلاهايشان شكايت كردند. حال آنكه احتمال مي‌رود شاكيان اين مرد همچنان افزايش يابند. به گفته سرهنگ گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران، قاضي پرونده مجوز انتشار عكس بدون پوشش چهره متهم را صادر كرده و شاكيان احتمالي ديگر مي‌توانند با مراجعه به پايگاه دوم آگاهي از او شكايت كند.

کد خبر 390425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha