یکشنبه 26 آذر 1396 | به روز شده: 53 دقیقه قبل

HAMSHAHRIONLINE

The online version of the Iranian daily Hamshahri
ISSN 1735-6393
سه شنبه 28 شهریور 1396 - 20:36:14 | کد مطلب: 382816 چاپ

مرگ غم‌انگیز زهرا کوچولو هنگام پختن رب

اجتماع > اجتماعی - اعضای یک خانواده در حیاط خانه روستایی در همدان مشغول پختن رب خانگی بودند که به خاطر آتش‌سوزی دختر دوساله خانواده جان باخت.

اين حادثه در روستاي نوار در شهرستان رزن همدان رخ داد و گزارش آن صبح 27شهريور توسط مأموران كلانتري ونك به قاضي محسن مديرروستا كشيك جنايي تهران مخابره شد. دختربچه دوساله به نام زهرا به همراه خانواده‌اش دچار سوختگي شده و از روز 17شهريورماه در بيمارستاني در پايتخت بستري بودند تااينكه كودك دوساله به‌دليل 35درصد سوختگي جانش را از دست داد.

پدربزرگ زهرا در گفت‌وگو با همشهري گفت: دخترم و دامادم 4سالي مي‌شد كه ازدواج كرده بودند و حاصل زندگيشان زهرا بود. 17شهريور‌ماه بود كه پدر و مادر زهرا و مادر دامادم در حياط خانه روستايي‌شان سرگرم پختن رب خانگي بودند. زهرا كوچولو هم در حياط مشغول بازي بود كه دامادم قصد تعويض كپسول گازرا داشت كه گويا به‌دليل نشتي ناگهان كپسول منفجر شد و آتش همه جا را فرا گرفت. وي ادامه داد:

با حضور اهالي محل آتش خاموش شد اما دخترم، دامادم، نوه‌ام و مادردامادم به‌شدت مصدوم شدند كه به بيمارستان سوانح سوختگي مطهري در تهران انتقال يافتند. اما صبح دوشنبه به ما خبر دادند كه زهرا فوت شده است. مرگ زهرا ما را شوكه كرد و از طرفي پدر و مادر او همچنان به‌دليل سوختگي و صدمات وارد شده در بيمارستان بستري هستند.