همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد پلیس با خودروهایی که اقدام به نصب برچسب‌های مغایر با فرهنگ و مزاحم دید کرده باشند، خبر داد.

سردار تقی مهری

ایسنا نوشت: چندی پیش رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از پلیس راهور درخواست کرد تا با خودروهایی که برچسب‌ها و نمادهای مواد مخدر همچون ماری جوانا رویشان نصب شده، برخورد کند، موضوعی که سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز به انجام آن تاکید کرده است.

سردار تقی مهری درباره خودروهایی که رانندگانشان اقدام به نصب برچسب‌های غیراخلاقی یا نماد موادمخدر و ... روی بدنه‌اش کرده‌اند، افزود:‌ برابر قانون، مأموران پلیس با خودروهایی که استیکرهای غیرمجاز رویشان نصب شده برخورد خواهند کرد و این موضوع تنها محدود به نصب برچسب‌های موادمخدر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این استیکرها دارای محتوای نامناسب و تبلیغ موادمخدر هستند، اظهارکرد:‌ برخی دیگر از استیکرها نیز دید راننده‌ها را محدود کرده و ممکن است سبب وقوع حوادث رانندگی شود. از سوی دیگر اگر تزئینات خودرویی باعث شود تا شعاع نور و نور چراغ‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد نیز تخلف محسوب می‌شود و مأموران با آن برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره شیشه‌های دودی نیز گفت: در این مورد استانداردهایی وجود دارد که آموزش‌های لازم درمورد آن به مأموران داده شده است. همچنین از پلیس اماکن نیز خواسته‌ایم تا با هماهنگی اصناف به مراکزی که اقدام به دودی کردن شیشه خودروها می‌کنند توضیحات لازم را ارائه دهند. بطورکلی شیشه دودی باید به‌گونه‌ای باشد که امکان رویت داخل ماشین وجود داشته باشد و در غیراینصورت فرد مرتکب تخلف شده و جریمه می‌شود.

کد خبر 379517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha