یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

دوئل عشقی ۲ جوان بر سر دختری به اسیدپاشی ختم شد. عاملان این اسیدپاشی که دایی و خواهرزاده هستند پس از گذشت ۱۷ روز خود را تسلیم کردند.

 21تيرماه گزارش يك حادثه اسيدپاشي در خيابان استادمعين به قاضي محسن مديرروستا، بازپرس جنايي تهران اعلام شد.
بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه درگيري بين 2گروه دو نفره و سه نفره رخ داده است و 2نفر در جريان اين دعوا مصدوم شده‌اند. يكي از قربانيان در اين خصوص به مأموران گفت:مدتي قبل با دختري به نام فرشته در تلگرام آشنا شدم.

او يك روز قبل از حادثه با من تماس گرفت و گفت جواني به نام سهراب مدتي است كه برايش مزاحمت ايجاد مي‌كند. من به محلي كه فرشته گفته بود رفتم و ديدم سهراب و فرشته با هم درگير شده‌اند، آنها را جدا كردم و به پسرجوان تذكر دادم. فرداي آن روز مجددا فرشته به من زنگ زد و گفت سهراب دست‌بردار نيست.

شماره او را از فرشته گرفتم و در خيابان استادمعين سراغش رفتم. 2نفر از پسرعموهايم همراه من بودند. قصدمان دعوا نبود اما ناگهان 2پسر جوان از خودروي پرايدي پياده و با ما درگير شدند. پس از آن هم يكي از آنها روي من و يكي از پسرعموهايم اسيدپاشيد. به‌دنبال اين حادثه، تحقيقات براي دستگيري متهمان ادامه داشت تا اينكه 2متهم 19ساله كه دايي و خواهرزاده هستند شنبه شب با مراجعه به اداره پليس خودشان را معرفي كردند.

يكي از آنها ديروز در دادسراي جنايي به قاضي گفت: با فرشته در دانشگاه دوست شدم اما مدتي قبل رابطه دوستي ما تمام شد. مطمئن بودم كه با شخص ديگري آشنا شده است. روز حادثه فرشته به من زنگ زد و گفت كه مي‌خواهد مرا ببيند. وقتي به همراه خواهرزاده‌ام سر قرار رفتم به جاي فرشته، 3پسرجوان را ديدم كه يكي از آنها همان جواني بود كه به تازگي با فرشته دوست شده بود.

يكي از آنها چاقو، ‌ديگري تسمه و نفر سوم شوكر داشت كه با چاقو و تسمه من و خواهرزاده‌ام را زخمي كردند. پس از آن خواهرزاده‌ام به داخل ماشين رفت و مواد شوينده برداشت تا تهديدشان كند اما مواد به روي 2نفر از پسران جوان ريخت. به گزارش همشهري، 2متهم پرونده با صدور قرار قانوني در اختيار كارآگاهان قرار گرفتند.

کد خبر 377872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha