همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان با معرفی نفرات برتر در اصفهان به پایان رسید.

Kata

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پيكارهای قهرمانی کشور نوجوانان پسر روز چهارشنبه 4 مرداد ماه در سالن پوریاری ولی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهان برگزار شد و نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی معرفی شدند.

نتایج کسب شده بدین ترتیب است:

کاتاي انفرادی: امیرحسین وادیدار از البرز اول شد، امیرسالار بهرامی از تهران در مکان دوم ایستاد، متین زارع از تهران و علیرضا علیزاده از فارس سوم مشترک شدند.

وزن 52- کیلوگرم: حسن اصغری از مازندران عنوان نخست را کسب کرد، علیرضا حیدری از مرکزی دوم شد، امیرحسین محمودپور از آذربایجان غربی و حسن عباسی از اصفهان سوم مشترک شدند.

وزن 57- کیلوگرم: یونس نصر از اصفهان بر سکوی اول قرار گرفت، علیرضا فرجی از مازندران رتبه دوم را به دست آورد، علیرضا زند از مرکزی و رضا رضایتی از فارس سوم شدند.

وزن 63- کیلوگرم: امیرحسین خلیفه از البرز اول شد، ابوالفضل میرزایی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت، کورش ذیگلری از فارس و میلاد غلامی از اصفهان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

وزن 70- کیلوگرم: علی خانی از تهران مقام نخست را کسب کرد، سید ابوالفضل عمرانی از مازندران در جای دوم ایستاد، علی توکلی از تهران و عماد ایروانی از تهران سوم شدند.

وزن 70+ کیلوگرم: محمدسینا عبدالحسینی از قم اول شد، امیرسالار اسلامی از خراسان رضوی در مکان دوم قرار گرفت، محمدهادی طاهری از مرکزی و وکیل فیضی از مازندران در جای سوم ایستادند.

 

  • جدول رده‌بندی تيمي رده سنی نوجوانان با شركت 501 کاراته‌کا

 

1-البرز 2 طلا


2-مازندران 1 طلا، 3 نقره و 1 برنز


3-تهران 1 طلا، 1 نقره 3 برنز


4-اصفهان 1 طلا، 2 برنز


5-قم 1 طلا


6- مرکزی 1 نقره و 2 برنز


7-خراسان رضوی 1 نقره


8-فارس 3 برنز


9-آذربایجان غربی 1 برنز

 

کد خبر 377682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha