مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی، بزرگ‌ترین مزیت پروژه حذف دفترچه و صدور نسخه الکترونیک را امکان پایش خدمات و پیشگیری از سوء استفاده عنوان کرد.

علی معیری با بیان این مطلب اظهار داشت: از طریق این طرح، شفافیت و تسهیل فرایند برای خدمت گیرندگان، میسر می‌شود و بیماران با محدودیت‌های کمتری می‌توانند خدمات درمانی را دریافت كنند.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه در مراکز غیرملکی یزد از حدود شش ماه گذشته به طور جدی آغاز شده است، افزود: این طرح در فاز نخست، ارائه خدمات چهار رشته تخصصی نورولوژی، غدد، روماتولوژی و آنکولوژی را تحت پوشش قرار داد و متخصصان و فوق تخصصان این رشته‌ها، بیماران خود را در قالب نسخه الکترونیکی ویزیت می‌کنند که تاکنون بیش از ۵۲ هزار نسخه به‌صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی گفت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز این طرح در استان یزد، تمامی پزشکان طرف قرارداد این استان، در این طرح فعال می‌شوند و تمامی نسخ پزشکان چه در مراکز ملکی و چه غیرملکی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و در این راستا، در حال عقد تفاهمنامه سه جانبه‌ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پزشکی هستیم.

کد خبر 377415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha