داماد جنایتکار که در جریان جنایتی هولناک به خانه پدر همسرش در فهرج‌کرمان حمله کرده و ۱۰ نفر را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود محاکمه شد.

جلسه محاكمه اين مرد صبح پنجشنبه در دادگاه كيفري يك استان كرمان و با حضور خانواده قربانيان برگزار شد. در اين جلسه نماينده دادستان به بيان كيفرخواست پرداخت و گفت: متهم «ش.ن» در تاريخ پنجشنبه دوم دي ماه سال95 مرتكب قتل عمدي 10نفر و مصدوميت 4نفر به‌ضرب گلوله شد. وي با اشاره به اينكه متهم پس از ارتكاب اين جنايت هولناك، از محل حادثه فرار كرد، افزود:

اين مرد در تاريخ 5دي‌ماه95 در ايرانشهر دستگير شد و در تحقيقات به ارتكاب جنايت به‌خاطر اختلافات خانوادگي اعتراف كرد و نتيجه كميسيون پزشكي قانوني هم نشان مي‌دهد كه وي اختلال رواني ندارد. در اين جلسه متهم نيز با حضور در جايگاه اتهام قتل 10نفر را پذيرفت و جزئيات جنايت را شرح داد.

وي در حاشيه جلسه دادگاه و در گفت‌وگو با ايرنا گفت: مي‌خواهم هر چه زودتر مرا قصاص كنند. راز دل هر كس را جز خدا هيچ‌كس نمي‌داند. من متولد69 هستم و 7 سال داشتم كه اشرار پدرم را كشتند و چند سال بعد عمويم را. من با همسرم مشكلي نداشتم و به‌خاطر اختلاف با خانواده‌اش دست به اين كار زدم.

البته قبل از آن مي‌خواستم خودكشي كنم ولي فقط خدا مي‌داند چه شد كه دست به اين كار زدم و به خانه پدر همسرم رفتم و هر كسي را كه در آنجا بود به گلوله بستم. من از قرآن فاصله گرفتم و نتيجه زندگي‌ام اين شد. من چوب بي‌ايماني‌ام را مي‌خورم و از اين ناراحتم كه چرا كسي از كودكي قرآن را به من نياموخت زيرا جواب همه سؤالات ما در قرآن است.براساس اين گزارش و به گفته رئيس دادگاه، پرونده متهم كاملا شفاف است و نقطه تاريكي در آن وجود ندارد و حكم نهايي قاتل تا هفته آينده صادر مي‌شود.

کد خبر 371382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha