همشهری آنلاین: روابط عمومی فیلم فروشنده در پی انتشار مصاحبه ای از اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران با روزنامه صهیونیستی هاآرتص اطلاعیه منتشر کرد.

ايرنا نوشت: در متن اطلاعیه‌ای که چهارشنبه برای کانال‌های تلگرامی رسانه‌ها و خبرنگاران ارسال شده به نقل از روابط عمومی فیلم فروشنده آمده است: روز گذشته مصاحبه‌ای با آقای فرهادی در وبسایت روزنامه هاآرتص منتشر شد که طبق آنچه در مقدمه مصاحبه نیز آمده، در فستیوال فیلم کن سال گذشته انجام شده است. آقای فرهادی در فستیوال فیلم کن 2016، حدود پنجاه مصاحبه بر اساس برنامه ریزی پخش‌کننده بین‌المللی فیلم فروشنده با رسانه‌ها داشته‌اند.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: مصاحبه‌هایی که بعد از اولین اکران جهانی(World Premiere) در فستیوالی مانند کن انجام می‌شوند، توسط روابط عمومی شرکت پخش‌کننده خارجی فیلم تنظیم می‌شوند. تمام حدود پنجاه مصاحبه ایشان با رسانه‌ها توسط روابط عمومی شرکت پخش‌کننده فرانسوی فیلم تنظیم شده بود.

«این مصاحبه‌ها معمولا به صورت جمع سه یا چهار نفره از سه یا چهار رسانه مختلف برگزار می‌شوند. اگرچه یک سال از زمان انجام این مصاحبه گذشته است و امکان دقیق به خاطر آوردن‌ آن دشوار، اما این مصاحبه در جمع چند نفره خبرنگاران و روزنامه‌نگاران انجام شده و روزنامه‌نگاری که سوالات را از آقای فرهادی پرسیده احتمالا اعلام نکرده از طرف روزنامه اسرائیلی هاآرتص سوال می‌پرسد یا اگر اعلام کرده، این اعلام توسط روابط عمومی کمپانی پخش‌کننده فیلم به اطلاع آقای فرهادی نرسیده است».

روزنامه صهیونیستی هاآرتص مصاحبه ای را به تاریخ 20 مارس (دوشنبه/30 اسفند) از فرهادی کارگردان اسکاری سینمای ایران منتشر کرده است که بیشتر سوالات آن پیرامون فیلم فروشنده و دیگر آثار وی پرسیده شده است.

فرهادی با فیلم فروشنده جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره بین المللی فیلم کن (2016) و بهترین فیلم خارجی را از اسکار (2017) دریافت کرد. این فیلم با بازی شهاب حسینی، ترانه علی دوستی و فرید سجادی حسینی تابستان و پاییز گذشته نیز در ایران به نمایش درآمد و به فروشی بالای 15 میلیارد تومان دست یافت.

کد خبر 365419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha