همشهری آنلاین: نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)۳۲۱۲ میلیارد ریال در راستای طرح توانمندسازی روستاهای استان گیلان سرمایه گذاری کرد.

به گزارش روابط عمومي بنياد بركت، اسدالله عباسی در اين باره درباره‌ی نحوه‌ی ارایه‌ی خدمات بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: هم‌اکنون در این منطقه اقداماتی مشترک بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد برکت در یکی از دهستان‌ها آغاز شده و انشاءالله در آینده‌ی نزدیک به ثمر خواهد نشست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم تصریح کرد: قرار شده این منطقه به عنوان روستای نمونه در زمینه‌ی عمران، اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان توسعه یابد، ضمن این‌که به زودی جلساتی با حضور مسئولان این بنیاد برای تصمیم‌گیری به منظور بهره‌مندی از سایر خدمات برکت، خواهیم داشت.

وي به سرمايه‌گذاري و مشاركت 3212 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، آموزشی، فرهنگی مذهبی، حمایتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی استان اشاره كرد و افزود: با كمك بنیاد برکت اقدامات جهادی بسيار ارزشمندي در جهت توليد و چرخه‌ی اقتصادي استان و مناطق محروم در سراسر كشور انجام گرفته كه بايد قدردان اين زحمات بي‌منت بود.

عباسي با بيان اين‌كه ساخت مراكز فرهنگي، مساجد، مدارس مجهز به ملزومات آموزشي و كتاب‌خانه‌ها توانسته چهره‌ی روستاها و مناطق محروم را دگرگون كند، ‌بيان داشت: رونق اقتصادی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال پایدار در كنار اقدامات آموزشي و فرهنگي و علمي كار بسيار پسنديده‌اي است كه نشان از اقدامات بنياد برکت در جهت توسعه‌ی همه‌جانبه دارد.

کد خبر 362641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha