همشهری آنلاین: سرمربی تیم پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از تیم ملی و کادر فنی آن تاکید کرد.

برانکو کی‌روش

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ امروز (شنبه 30 بهمن) و پیش از سفر به مسقط با «علی اکبر طاهری» تشکیل جلسه داد.

در این نشست، دو طرف علاوه بر صحبت و تبادل نظر درباره تیم پرسپولیس و بازی‌های پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا، درباره تیم ملی بزرگسالان فوتبال دیدگاه های خود را مطرح کردند.

برانکو در پایان این نشست با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرده است: امروز درخصوص تیم ملی و اهمیت حمایت از آن در مسیر راهیابی به جام جهانی صحبت و تاکید داشتیم. با شروع بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، همه باید از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا این دوره را هر چه بهتر پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر تیم ملی که مقدس است به اهدافش دست پیدا کند.

در بیانیه برانکو یادآور شده است: تیم ملی هدف راهیابی به جام جهانی را دنبال می‌کند که هدف مقدسی به حساب می‌آید. من و باشگاه پرسپولیس افتخار می‌کنیم که در چارچوب برنامه‌های تیم ملی گام برداریم و قطعا وظیفه خود می‌دانیم در بهترین شرایط فیزیکی، فکری و روحی در خدمت تیم ملی باشیم. برای رسیدن تیم ملی به هدفش و موفقیت کادر فنی تیم ملی گام بر خواهیم داشت و همگی با هم شادی خواهیم کرد.

این بیانیه می افزاید: انتظار این است که همه با هم حمایت از تیم ملی و باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را همزمان دنبال کنیم. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همپای باشگاه و هواداران، حمایت از تیم ملی و کادر فنی و فدراسیون فوتبال را از اهداف خود می‌دانند. هواداران هم که به نوبه خود نشان دادند چگونه پشت تیم ملی هستند و این روند را نیز ادامه خواهند داد.

برانکو در بیانیه خود تاکید کرده است: چنانکه قبلا هم اعلام نمودم، هدف از اظهار نظرهایم تضعیف تیم ملی فوتبال نبوده و در صورتی که برداشت‌‌هایی توام با سوء تفاهم‌ها بدنبال داشته است، بار دیگر اعلام می‌کنم که کادر فنی تیم، باشگاه، بازیکنان، هواداران و تمام ایرانی‌ها، تیم ملی فوتبال و دست‌اندرکاران آن را دوست داریم و آن را یک نهاد مقدس می‌دانیم و از آن حمایت می‌کنیم.

برانکو افزوده است: از راهیابی ایران به جام جهانی اطمینان دارم، چون تیم ملی نشان داده است که توان، انرژی، صلاحیت، تجربه و دانش فنی لازم را دارد و اینها شکی باقی نمی‌گذارد. ما هم با تمام وجود از تیم ملی حمایت و با آن همراهی می‌کنیم.

برانکو درحالی این بیانیه را در آستانه دیدار مهم تیمش با الهلال عربستان در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صادر کرده که انتظار می رود «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران نیز به اختلافات پایان داده و فصل جدیدی از تعامل باشگاه ها و تیم ملی فوتبال را برای طی کردن روند موفقیت‌های بین‌المللی آغاز کند.

کد خبر 362437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha