پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ورود Arrival یک فیلم علمی–تخیلی درام آمریکایی به کارگردانی دنی ویلنو و نویسندگی اریک هیزر که در اسکار هشتادو نهم نامزد دریافت هشت جایزه شده است.

ورود ۲۰۱۷

ورود به عنوان يك فيلم علمي - تخيلي برداشت و نگاهي  اقتباسی از داستان کوتاه داستان زندگی تو به قلم تد چیانگاست. از بازیگران آن می‌توان به ایمی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استلبرگ اشاره کرد.

فیلم‌برداری ورود از ۷ ژوئن ۲۰۱۵ در مونترآل، کبک آغاز شد و نخستین نمایش آن در  ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ در طی جشنواره فیلم ونیز بود.

این فیلم در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. ورود با استقبال خوب منتقدان همراه بوده است. ورود نامزد هشت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در سال ۲۰۱۷ شده است.

لوییس( امي آدامز) ، زبان‌شناس،به تنهایی زندگی میکند دور از خانواده اش،او روانه کلاس درس در دانشگاه می‌شود ولی یکی از دانشجویان از او می‌خواهد که تلویزیون را روشن کند. همه شبکه‌ها در حال پخش گزارش دربارهٔ دوازده سفینه فضایی در نقاط گوناگون دنیا هستند. همان شب از ارتش آمریکا با لوییس تماس می‌گیرند و از او می‌خواهد برای تماس برقرارکردن با موجودات این سفینه‌ها با آنها همکاری کند.

لوییس در کمپ ارتش با یک فیزیکدان به نام ایان آشنا می‌شود. آنها در سفینه با دو موجود هفت پا مواجه می‌شوند که زبان و الفبای خاص خود را دارند که کسی از آن سر درنمی‌آورد. لوییس تلاش می‌کند علایم آنها را که مانند جوهر از پاهایشان افشانده می‌شود را رمز گشایی کند...

فیلم‌های نامزد اسکار هشتادو نهم

کد خبر 362260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha