جوانی که متهم است در جریان فروش یک خودروی بی‌ام‌و به دختری جوان، او را در خانه‌اش زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است در دادگاه اتهامش را انکار کرد و گفت که بی‌گناه است.

رسيدگي به اين پرونده، چندي قبل با شكايت دختري جوان در دادگاه كيفري يك استان تهران آغاز شد. دختر جوان مدعي شد هنگامي كه قصد داشته يك خودروي لوكس بخرد، فروشنده با ترفندي وي را به خانه‌اش كشانده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. او گفت: در يكي از سايت‌هاي فروش آنلاين آگهي فروش يك خودروي ب‌ام و را ديدم و چون قيمت اعلام‌شده مناسب بود با فروشنده تماس گرفتم. محل بازديد خودرو الهيه بود.

وقتي به آنجا رفتم، فروشنده ادعا كرد كه سوئيچ خودرو را در خانه‌اش جا گذاشته است. او به اين بهانه مرا به خانه‌اش كشاند و در آنجا زنداني كرد و مورد آزار قرار داد. به‌دنبال اين شكايت مأموران صاحب ب‌ام و را بازداشت كردند اما او گفت كه بي‌گناه است و دختر جوان با پاي خودش به خانه او رفته است. با وجود اين، وي صبح ديروز در شعبه دوم دادگاه پشت درهاي بسته محاكمه شد.

در اين جلسه متهم در دفاع از خودش گفت: دختر جوان به بهانه خريد خودرو با من طرح دوستي ريخت. يك روز او گفت كه مي‌خواهد يك ماشين مدل بالا بخرد و از من خواست همراهش بروم. در بين راه او مدام گوشي‌اش زنگ مي‌خورد و من به او مشكوك شدم. وقتي گوشي‌اش را بررسي كردم، فهميدم از وسايل خانه من عكس گرفته و احتمالا نيت شومي دارد. وقتي او فهميد متوجه نقشه‌اش شده‌ام از من شكايت كرد.با پايان اظهارات متهم ختم جلسه اعلام شد و قرار است هيأت قضايي به‌زودي رأي خود را در اين‌باره اعلام كنند.

کد خبر 357284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha