هشت روز از جمعه، چهاردهم تا جمعه، بیست‌ویکم آبان ۹۵ در نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار و گفت‌وگوی نوجوانان دوچرخه‌ای‌ با دست‌اندرکاران این نشریه فراهم شد.

دوچرخه شماره ۸۵۴

در بيست‌ودومين نمايشگاه مطبوعات دوچرخه هم دوستان نوجوان تازه‌اي پيدا كرد و هم برخي دوستان نوجوان امروز و ديروز را ملاقات كرد. بعضي از اين دوستان براي دوچرخه يادگاري نوشتند يا شكلكي در دفتر يادبود دوچرخه در نمايشگاه كشيدند.

علاوه بر حضور همكاران ثابت دوچرخه، امسال پنج‌شنبه زهره بحر‌العلومي، كارشناس اوريگامي از «سرزمين كاغذ و تا» ميهمان دوچرخه بود و مخاطبان را به تماشاي آثاري كشاند كه همان‌جا درست مي‌كرد.

جمعه هم فريدون عموزاده‌خليلي، نويسنده‌ي باتجربه و مؤسس هفته‌نامه‌ي دوچرخه به دعوت ما پاسخ داد و در غرفه‌ي دوچرخه حضور پيدا كرد تا همكاران و نوجوانان دوستدار قصه‌نويسي و كار مطبوعاتي فرصتي براي گفت‌وگو با او داشته باشند.

در اين‌جا چند نمونه از يادگاري‌هاي نوجوانان امروز و ديروز برايتان آورده‌ايم و دو عكس از غرفه، يكي وقتي بازديدكنندگان نوجوان و بزرگ‌سال به تماشاي كارهاي كاغذ و تاي زهره بحرالعلومي ايستاده‌بودند و ديگري وقتي كه تعدادي نوجوان پرشور، در بازديد از نمايشگاه به غرفه‌ي مؤسسه‌ي همشهري و دوچرخه سر زدند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

دوچرخه شماره ۸۵۴

کد خبر 352775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha