چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

انفجار هولناک گاز در اهواز، ساختمان ۴ واحدی را ویران کرد، جان ۶ نفر را گرفت و ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد.

حوادث

صبح ديروز، زماني كه ساكنان ساختماني در منطقه بهارستان شهر اهواز در خواب بودند، گاز شهري كه از يكي از واحدها نشت كرده بود، فضاي ساختمان را پر كرد و حدود ساعت 7:56صبح بود كه ناگهان انفجار هولناك رخ داد. شدت انفجار به حدي بود كه اين ساختمان دو طبقه در چشم بر هم زدني تبديل به آوار شد، 2ساختمان ويلايي مجاور آن به‌شدت خسارت ديد و شيشه‌ پنجره خانه‌هاي همسايه فروريخت.

يكي از ساكنان محل مي‌گويد: تازه بيدار شده بوديم كه ناگهان صداي وحشتناكي به گوش رسيد و زمين لرزيد. اول فكر كرديم زلزله شده، بعد تصور كرديم بمبي منفجر شده اما وقتي خودمان را به كوچه رسانديم خانه همسايه‌ را ديديم كه ويران شده بود. داخل اين ساختمان چند خانواده سكونت داشتند كه بعضي از آنها بچه‌هاي خردسال داشتند؛ بنابراين با همسايه‌ها به كمك‌شان رفتيم و همزمان ماجرا را به آتش‌نشاني هم خبر داديم.

امير نجفي، مديرعامل آتش‌نشاني اهواز مي‌گويد: به محض دريافت خبر، تيم‌هاي امدادي راهي محل حادثه شدند. ساختمان دوطبقه 4واحدي كاملا تخريب شده بود. به سرعت عمليات آواربرداري شروع شد و امدادگران موفق شدند چند نفر را كه در اين حادثه مجروح شده بودند از ميان خاك و آجر بيرون بكشند. بيشتر مصدومان زن و كودك هستند كه به بيمارستان‌هاي گلستان، امام خميني(ره) و طالقاني اهواز منتقل شدند. با اين حال متأسفانه 6 نفر در اين حادثه جانشان را از دست دادند و عمليات آواربرداري تا بعدازظهر ادامه داشت.

از سوي ديگر سامان فرامرزي، مدير بحران شهرداري اهواز نيز با اشاره به تخريب صددرصدي ساختمان 4واحدي گفت: متأسفانه در اين حادثه ۶ نفر كشته و ۱۱ نفر ديگر زخمي شدند. به گفته وي، قربانيان 2 كودك 2و 3ساله، ۳ نفر ۲۰ تا ۲۵ ساله و يك فرد 55ساله بودند كه بر اثر شدت انفجار و ريزش آوار جان باختند. از ميان مجروحان نيز ۸ نفر سرپايي مداوا شدند، ۲ نفر كه نياز به جراحي داشتند به بيمارستان اعزام و يك نفر نيز به بيمارستان سوختگي منتقل شدند. درحالي‌كه بررسي‌ها نشان مي‌‌دهد علت اصلي حادثه نشت گاز شهري در يكي از واحدها بوده، تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 344336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha