دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ویل اسمیت با فیلم جدیدش با عنوان «زیبایی موازی» به اسکار امسال چشم دارد.

سینما

به گزارش آسوشیتدپرس، ویل اسمیت که اکنون با فیلم جدید «جوخه خودکشی» در راس باکس آفیس جای دارد، در کنار فیلم‌های پرفروش به فیلم‌های ماندگارتر هم نظر دارد و به نظر می‌رسد امسال قصد دارد، سومین تلاشش برای کسب اسکار را به خرج دهد.

این بازیگر با سابقه که تاکنون دوبار برای «علی» و «در آرزوی خوشبختی» نامزد اسکار شده بود، امسال با «زیبایی موازی» بار دیگر چشم به اسکار دوخته است.

این درام سوررئالیستی با یک گروه بازیگران درجه یک از جمله کیت وینسلت، کایرا نایتلی، هلن میرن، ادوارد نورتون ، نائومی هریس و مایکل پنا ساخته شده است.

در این فیلم ویل اسمیت در نقش هاوارد اینتل بازی می‌کند یک مدیر تبلیغات در نیویورک که پس از روبه رو شدن با یک تراژدی در زندگی‌اش مسیری رو به سقوط را طی می‌کند و در این میان همکاران و دوستانش تلاش دارند تا به شیوه‌ای غیرمعمول او را به زندگی بازگردانند. با این حال اطلاعات بیشتری درباره این فیلم منتشر نشده و همه دست‌اندرکاران فیلم تلاش دارند تا اطلاعات را کاملا مخفی نگه دارند.

ویل اسمیت در گفتگویی درباره فیلم اظهار کرد این فیلم درباره زیبایی زندگی و کمی شبیه «جادوگر شهر آز» است.  

وی گفت پروسه‌ای که هاوارد طی می‌کند تا زندگی و جایگاهش را دوباره پس بگیرد، در این فیلم تصویر شده است. در عین حال عناصر جادویی و عرفانی نیز در فیلم وجود دارد و به گفته اسمیت فیلم دقیقا در مسیری متفاوت این مسیر بازگشت را توصیف می‌کند.

همه دست اندرکاران «زیبایی موازی» امیدوارند که این فیلم نهایت جذابیت را برای تماشاگران ایجاد کند.

این فیلم ساخته آلفونسو گومز ریخون است و ابتدا قرار بود نقشی را که ویل اسمیت برعهده گرفت، هیو جکمن ایفا کند.

نگارش فیلمنامه این فیلم را آلن لوب انجام داده و برد دوریس و مایکل شوگر همراه با لوب تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند.

ویل اسمیت بازیگر و خواننده آمریکایی در کارنامه خود بازی در فیلم های مختلفی از جمله «مردان سیاهپوش»، «پسران بد» و «غرب وحشی وحشی» را دارد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب و نیز برنده جایزه گرمی شده است.

این فیلم در آمریکا ۱۶ دسامبر و در بریتانیا ۳۰ دسامبر راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 343300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha