سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت دو تن از خبرنگاران همشهری پایداری برگزیده بخش‌های گزارش و یادداشت این جشنواره شدند.

عکس از منصوره عظیمی

اين مراسم كه در سالن سيدالشهدا برگزار شد، در بخش گزارش میثم امینی رتبه دوم و کاوه کهن‌مهر رتبه سوم را كسب كردند.

ميثم اميني براي گزارش «قرباني ديكتاتورها» كه به موضوع جالب خبرنگار ايراني‌الاصل گاردين اختصاص داشت كه به دليل تهيه گزارشي عليه رژيم بعث توسط شخص صدام به اعدام محكوم شد.

کاوه کهن‌مهر نيز براي يادداشت «دست‌نوشته‌هاي مردانگي» كه به يادآوري بچه‌هاي شهيد بي‌سرپرست اختصاص داشت مورد توجه هيات داوران جشنواره رسانه‌های برتر حوزه ایثار قرار گرفت.

جالب است كه فائزه کابلی کفشگیری از گلستان که در بخش عکس رتبه سوم را کسب کرده بود، هدیه خود را به خانواده معظم شهید علی اکبر رایج تقدیم کرد.

در این مراسم از حجت الاسلام موسوی‌مقدم از رسانه ملی، محمد خدادی از خبرگزاری ایرنا، علی متقیان از خبرگزاری ایسنا و حجت الاسلام مسيح مهاجری از روزنامه جمهوری اسلامی و داود حسین‌زاده از پایگاه خبری شهید خبر به دلیل همکاری مستمر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهروز ساقی از پایگاه خبری فاش نیوز به عنوان رسانه منتقد تقدیر به عمل آمد.

در بخش خبر و در گستره سراسری مهناز بیرانوند از ايرنا و سمیه قربانی از ايكنا به عنوان نفرات دوم، معصومه بدخشان از خبرگزاری شبستان و ناصر ملايی از ایسنا به عنوان نفرات سوم و در گستره استانی حسین احمدی از روزنامه قدس به عنوان نفر اول، آرزو جمال‌وندی از هفته‌نامه افق‌نو و ابراهیم شریفی از خبرگزاري دانشجويان واحد لرستان به عنوان نفرات دوم معرفی شدند.

در گستره سراسری بخش گزارش؛ مریم خباز از روزنامه جام‌جم رتبه اول، ميثم امینی از همشهری پایداری و سید‌محمد مشکوة‌الممالک از روزنامه کیهان رتبه دوم و سارا اعلایی از روزنامه آفتاب‌یزد و عطیه همتی از خبرگزاری مهر رتبه سوم و در همین بخش و در گستره استانی فوزیه یکتاپور از خبرگزاری ایمنا نفر اول، محمدحسین حسین‌پور از نشریه خط هشت رتبه دوم و مهدی عسگری از روزنامه خراسان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه نیز در گستره سراسری حمیرا حیدریان از روزنامه ایران رتبه اول، بنفشه سام‌گیس از روزنامه اعتماد و مجید زندی از روزنامه جمهوری اسلامی رتبه دوم و علی البرزی از روزنامه قدس و زهرا بختیاری از خبرگزاری فارس رتبه سوم و در گستره استانی مهری فروغی ابری از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، زینب تاج‌الدین از روزنامه اصفهان زیبا رتبه دوم و سید حرمت اله موسوی مقدم از ایرنا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله و یادداشت نیز در گستره سراسری مریم یوشی‌زاده از جام‌جم آنلاین رتبه اول، امیررضا طوسی‌نژاد از روزنامه اطلاعات رتبه دوم و کاوه کهن‌مهر از همشهری پایداری رتبه سوم و در گستره استانی نیز غلامرضا بنی‌اسدی از روزنامه خراسان رتبه اول، مهدی کاکاخانی از ماهنامه وریا رتبه دوم و معصومه جعفری از روزنامه سبحان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس و در گستره سراسری سیده فرشته عبدی از ایسنا رتبه اول، محمد حسین غضنفری هرندی از خبرگزاری مهر رتبه دوم و مقداد مددی از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم و در گستره استانی نیز سعید کاظمی از خبرگزاری شبستان رتبه اول، جمشید فرجوند از سیروان نیوز رتبه دوم و فائزه کابلی کفشگیری از گلستان ما رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش برنامه تولیدی سیما قدرت باقری، پروین شهسواری، مریم حسن‌پور و حمید طالبی‌فرد و در بخش صدا نیز مهرنوش ایران خواه، رضا بحرایی و سمیه نجفی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از رسول خانی روزنامه رسالت، افسانه پریشان روزنامه اعتدال، نجمه‌سادات مولایی خبرگزاری تسنیم، فاطمه کیایی خبرگزاری دفاع مقدس، علی سبحانی خبرگزاری صداوسیما، سید رضا صنیع‌خانی اداره کل اخبار صدا، شبنم رحمتی روزنامه ایران، محمدرضا هادیلو روزنامه جوان، مهدی محسنی باشگاه خبرنگاران، انسیه ایزدی‌نسب خبرگزاری صداوسیما، مصطفی انجیله‌ای معاونت سیما، مجید اکبری شبکه خبر، حمیدرضا گلدوزی شبکه خبر، مهدی جمالی خبرگزاری صداوسیما و مریم جهان پناه روزنامه ایران تقدیر شد.

کد خبر 342748

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha