همشهری آنلاین: تیم دانشجویان کشورمان که با غلبه بر چین به فینال مسابقات رسیده بود، با پیروزی بر میزبان در دیدار نهایی عنوان قهرمانی آسیا را تصاحب کرد.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در ادامه رقابت‌های بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا، تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران در مسابقات حضور دارد، با شکست تیم چین به فینال راه یافت.

تیم دانشجویان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 21 بر 8 تیم چین (2) را شکست داد و به فینال رسید و در دیگر بازی این مرحله تیم ماکائو با نتیجه 21 بر 17 تیم هنگ کنگ را شکست داد و حریف تیم ایران شد.

تیم بسکتبال 3*3 دانشگاه پیام نور پس از راه‌یابی به فینال این مسابقات، با شکست تیم ماکائو، ضمن کسب مقام قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی دانشجویان که آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود را به دست آورد.

در دیدار نهایی تیم ایران مقابل ماکائو، میزبان رقابت‌ها قرار گرفت و در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه 21 بر 16 حریف خود را شکست داده و بر سکوي نخست آسیا قرار گیرد.

تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور

در دیدار رده‌بندی نیز تیم چین با شکست تیم هنگ کنگ به مقام سومی آسیا رسید.

تیم دانشجویان ایران در اولین دوره این رقابت‌ها به مقام سوم آسیا رسیده بود.

تيم ايران با ترکیب پیام کیانی، سینا هادی‌زاده، ابراهیم بیگی هرچگانی، علی اله‌وردی و مجید جلیلی به عنوان سرمربی و دکتر عبدالمهدی نصیرزاده و محمد عظیم‌نژاد به عنوان کادر سرپرستی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

لازم به ذکر است كه در جریان اين مسابقات یک دوره مسابقه اسلم دانگ هم برگزار شد که ابراهیم بیگی، نماینده شایسته کشورمان توانست با کسب 79 امتیاز راهی فینال شود و در فینال با کسب 83 امتیاز به عنوان قهرمانی رسیده و مدال طلا را از آن خود کرد.

در این مسابقه ورزشکار چین دوم شد و مدال نقره گرفت و نماینده هنگ کنگ به مقام سوم رسید و صاحب مدال برنز شد.

ابراهیم بیگی

 

کد خبر 341009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha