دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۹۵ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان برگزار می‌شود.

دوچرخه شماره ۸۳۸

در بخش نمايشگاهي شما مي‌توانيد با دستاوردهاي توليدكنندگان داخلي در حوزه‌ي اسباب بازي آشنا شويد كه اين خيلي هيجان‌انگيز است.

 به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فكري، دبیرخانه‌ي جشنواره از فعالان عرصه‌ی صنعت اسباب‌بازی (تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و طراحان) دعوت کرده تا به‌منظور شرکت در این رویداد ملی و ارائه‌ي دستاوردهای خود در اين جشنواره و نمايشگاه ثبت‌نام كنند.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با هدف فرهنگ‌سازی، تأمین نیازهای فرهنگی خانواده، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان و حمایت از تولید داخلی در بخش‌های متنوعی از قبیل بخش اصلی رقابتی، نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای حوزه‌ي اسباب‌بازی، سمینار علمی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی برگزار خواهد شد.

فعالان عرصه‌ي اسباب‌بازی و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیش‌تر از شرایط و چگونگی شرکت در این نمایشگاه و جشنواره می‌توانند با شماره‌ي تلفن 88971317  (مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فكري) تماس بگیرند.

کد خبر 340601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha