همشهری آنلاین: سرپرست و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به فدراسیون فوتبال رفتند تا با وساطت مسئولان فدراسیون، به مشکلاتی که بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش پیش آمده است، خاتمه دهند.

neshast

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از مصاحبه های تند کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ علیه همدیگر در رسانه‌ها و لغو دو اردوی تیم ملی، مسئولان فدراسیون فوتبال دست به کار شدند تا مشکلات این دو مربی را حل کرده و مانع ایجاد مشکلات بیشتر شوند.

بر همین اساس علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه برانکو ایوانکوویچ امروز پنجشنبه به فدراسیون فوتبال رفتند و جلسه ای را برگزار کردند.

برانکو بعد از این جلسه از توضیح شفاف درباره آنچه که در نشست با مسئولان فدراسیون عنوان شده، خودداری کرد و در جمع خبرنگاران گفت: این جلسات طبیعی و مهم است و باید بیشتر شود. این نشستها در رشد فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در فدراسیون با سرمربی تیم ملی هم جلسه داشته است یا خیر، تاکید کرد: من ایشان را ندیدم.

علی اکبر طاهری هم از ارائه جزئیات جلسه به خبرنگاران خودداری کرد. وی درباره اینکه آیا کی روش و برانکو با هم آشتی کرده اند، گفت: این عبارتها و جملات را جوری به کار ببرید که شائبه شکل نگیرد! بین تیم ملی و باشگاه ها باید تعامل باشد و ما هم به همین منظور و برای ارائه این مطالب به فدراسیون آمدیم.

وی با بیان اینکه همیشه به فدراسیون می آید و این اتفاق غیر طبیعی نیست، گفت: حمایت از تیم ملی وظیفه همه مردم ایران است. ما در این جلسه هم تاکید کردیم که هیچکس هم در مقابل دیگری نیست. الان هم مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 338020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha